fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אותר בעלי הכלב שתקף את הילדה בקרית ביאליק

השיטור העירוני של עיריית קרית ביאליק עבר בית- בית במהלך השבוע והצליח לאתר את בעלי הכלב שנשך את הילדה בפניה וגרם לה לנזקים קשים. הכלב הועבר להסגר. הבעלים נלקח לחקירה משטרתית
פקח העירייה שמואל סגל שהצליח לאתר את הכלב
פקח העירייה שמואל סגל שהצליח לאתר את הכלב (צילום: עיריית קרית ביאליק)

בעקבות נשיכת הילדה על ידי הכלב ביום שבת האחרון בגן המשחקים הצמוד לבית הספר "הבונים", הנחה ראש העירייה, אלי דוקורסקי, את השירות הווטרינרי ואת השיטור העירוני לסייע באיתור הכלב ובעליו.

בעקבות כך, הוכנה רשימה של כלבים הרשומים בשירות הווטרינרי ועונים על התיאור שנמסר. הרשימה כללה קרוב ל- 60 כלבים. בהמשך צומצמה הרשימה וממנה נופו השכונות הדרומיות והצפוניות כרחוקים ממקום האירוע. עובדי השיטור העירוני עברו בית- בית , תשאלו את בעלי הכלבים ואספו מידע. דוקורסקי פנה דרך דף הפייסבוק שלו לתושבי העיר עם הבקשה לעזור באיתור הכלב התוקף.

כאשר הצטבר מידע ממשי ואמין, הוא הועבר לתחנת זבולון להמשך טיפול משטרתי. שוטרי התחנה הצליחו לאתר את בעל הכלב התוקף וגם את הכלב. השירות הווטרינרי של קרית ביאליק אסף את הכלב מיוקנעם, לשם הועבר לשם הסתרה. לפי הרישום בשירות הווטרינרי, הכלב הוחזק ברישיון ומחוסן, אך על פי החוק הועבר להסגר. בעל הכלב עוכב לחקירה.

 דוקורסקי, הודה לעובדי העירייה אשר השקיעו מאמצים רבים והפגינו תושייה באיתור הכלב. דוקורסקי שלח איחולי החלמה לילדה וחזרה לשגרת חיים רגילה.

"עיריית קרית ביאליק יוצאת  למהלך הגברת אכיפה של שוטטות כלבים. בימים הקרובים יצא מכתב לכל בעלי הכלבים עם תזכורת בדבר חוקי עזר וחוקי מדינה בנושא החזקת כלבים. בשלב הראשון יינתנו אזהרות לבעלי כלבים שכלבם יימצא משוטט ברחובות העיר או ללא רצועה ולאחר המועד הקובע, יינתנו הקנסות", כך נמסר מהעירייה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות