fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור עקיבא: תחנה חדשה למד"א

התחנה מפעילה ניידת טיפול נמרץ 24 שעות ביממה והצוותים הרפואיים מוזנקים לכ-400 קריאות מבצעיות בחודש בממוצע
יעקב אדרי ואלי בין בטקס הנחת אבן הפינה (צילום: דוברות מד"א)

במד"א ציינו השבוע בטקס מיוחד את הנחת אבן הפינה לתחנה החדשה באור עקיבא לכבודם של בני הזוג קלריטה והוגו מדוודוקי מארגנטינה, שתרומתם מאפשרת את בניית מבנה התחנה החדש.

תחנת מד"א באור עקיבא משרתת את העיר, הגדלה במהירות ומונה כיום כ-20 אלף תושבים, כמו גם את היישובים הסובבים לה כגון קיסריה, בנימינה ועוד, ואת צירי התנועה הראשיים באזור הכוללים בין היתר צירי תנועה מרכזיים בהם כביש 2 וכביש 4.

נקודת ההזנקה של מד"א מאור עקיבא מפעילה ניידת טיפול נמרץ 24 שעות ביממה במשך כל ימות השבוע והצוותים הרפואיים מוזנקים לכ-400 קריאות מבצעיות בחודש בממוצע.

יעקב אדרי ואלי בין בטקס הנחת אבן הפינה (צילום: דוברות מד"א)
יעקב אדרי ואלי בין בטקס הנחת אבן הפינה
(צילום: דוברות מד"א)

ראש העיר, יעקב אדרי, שנכח בטקס אמר: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת לשבח את צוותי מד"א שעושים עבודת קודש על בסיס יומיומי בתנאים לא תנאים. אני מודה למנכ"ל מד"א על ההירתמות והרצון לסייע ככל הניתן בבניית התחנה החדשה. אני מודה מקרב לב למשפחת מדוודוקי על תרומתם העצומה להצלת חיים בישראל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לתורמים קלרה והוגו מדוודוקי על תרומתם ועל כך שבחרו להעניק מתנה נפלאה זו למד"א ולתושבי העיר. אני מאחל להם שנים רבות של בריאות טובה ועשייה מבורכת ואני מודה גם לראש העיר וצוותו על התמיכה בפרויקט שמטרתו להבטיח לתושבי העיר והסביבה את רמת השירות הגבוהה ביותר כפי שמד"א מקפיד לתת. בימים לא פשוטים אלו שאנו חווים, מד"א ממשיך לשמור על רמת דריכות ומוכנות גבוהה לכל אירוע או התפתחות. נמשיך לעשות הכל על מנת להעניק את הטיפול המהיר, המקצועי והאנושי ביותר לכל אדם באשר הוא אדם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות