fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורח הכבוד בביתה של טובה מעוז: ראש הממשלה בנימין נתניהו

חברת מרכז הליכוד טובה מעוז ממעלות תרשיחא אירחה אתמול את ראש הממשלה לארוחת צהריים יחד עם מאות פעילי ליכוד. מעוז: "עד הרגע האחרון היה מי שניסה לסכל את האירוע ולבטלו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התארח  אתמול (שלישי) בביתה של חברת מרכז הליכוד וחברת מועצת העיר מעלות- תרשיחא טובה מעוז.

110 אנשים הוזמנו לאירוע רובם חברי תנועת הליכוד. בין המשתתפים: ראש מועצת שלומי גבי נעמן, מואיז שם טוב, ניסים יפרח, מיקי חזן, שר התקשורת איוב קרא, ראש מועצת כסרא סמיע ומ"מ ראש מועצת גו'ליס.

מי לא הוזמן? סגן ראש העירייה בתואר שהוא גם יו"ר סניף מועצת הליכוד וחבר מרכז ליכוד ליאור לסרי.

לפני כשבועיים נחשף כי מעוז הגישה תלונה כנגד לסרי על הטרדה לכאורה והעלבת איש ציבור. אגב, באירוע נכח גם ראש העירייה שלמה בוחבוט למשך מספר דקות בלבד. כיוון שמדובר באירוע פוליטי של חברי ליכוד בלבד, נאלץ בוחבוט לעזוב.

נתניהו חנך בבוקר יום שלישי את קו הרכבת לכרמיאל. אך ההכנות הקדחניות לבואו  של נתניהו נערכו 24 שעות לפני כן, אז ניתן האישור הסופי על ידי משרד ראש הממשלה. בשעה 11:15  הרחוב בו מתגוררת מעוז נסגר לתנועה. מחוץ לביתה הוקם אוהל בידוק והשב"כ הכין את ביתה לאירוע.

חגיגה במעלות עם ביקורו של רוה"מ (צילום שלמה שרביט)
חגיגה במעלות עם ביקורו של רוה"מ (צילום שלמה שרביט)
היה קשוב לאנשים. ביבי והנוכחים (צילום עצמי)
היה קשוב לאנשים. ביבי והנוכחים (צילום עצמי)

IMG-20170906-WA0028

מעוז: "התקשרו מלשכת רוה"מ ושאלו; 'מה המרחק מכרמיאל לביתי, עניתי 12 דקות, אז אמרו אנחנו אצלך'. כבר לפני שנה וחצי כשנתניהו התארח במלון אסיינדה, עלה הרעיון שהתארח אצלי. אני תומכת בראש הממשלה ולוקחת חלק מרכזי בפעילות התנועה ובעשייה".

מעוז מתארת כי לאחר האירוע, לא יכלה לישון מרוב התרגשות.  לדבריה זה היה רגע שיא ומכונן  עבורה. "אני באופוריה. זה לא דבר ברור שראש ממשלה יושב ואוכל אצלך בבית עם החברים שמדברים איתו, זה היה נורא מרגש. נתניהו אמר לי כמה שהוא שמח להיות פה ודיבר על הפיתוח של הצפון. הוא אמר שהאזור מתפתח ומקדמים את כביש 6 לכיוון אחיהוד וכברי.

"הוא אמר שבשנת 2020 הרכבת לאילת תהיה מוכנה וגם לקרית שמונה. בנאום שלי אמרתי כי 'ניסו להכשיל את הביקור של ביבי  מבית ומבחוץ ואני גאה בביבי שהוא לא לקח חלק בזה, ולא הקשיב'. ראש הממשלה  קיבל פידבק חיובי מכל האורחים", סיכמה מעוז.

חבר המועצה במעלות -תרשיחא עו"ד יוסף ברדא: "השבוע זכינו למפגש מצומצם ומרגש עם ראש הממשלה בביתה של חברתי טובה מעוז. הביקור של נתניהו כמו מפגשים קודמים של שרים בעת האחרונה מחזקת אותי ואת חבריי בליכוד להוביל שינוי, ריענון והעצמת סניף הליכוד תחת הנהגתנו במעלות תרשיחא. הצלחנו לעשות את מה שלא נעשה בעיר במשך 20 השנים האחרונות, וזה מוכיח ששינוי מתבקש ובעזרת השם יגיע בקרוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות