fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגדה על הבמה: סינגולדה מגיע להופעה בברלה

צילומים : אור מני
אבי סינגולדה צילומים : אור מני

האיש ואגדת הגיטרה אבי סינגולדה אמנם מופיע באופן קבוע בפאב הברלה שבקיבוץ להבות חביבה אבל זו תהיה הפעם הראשונה שהוא ולהקתו יופיעו דווקא באור יום, ביום שישי', 9 למרס בשעה 12:30 .

"למה שרק בתל אביב יהיו מופעי צהריים?”, אומר סינוגולדה בהתלהבות בראיון טלפוני שמתקיים איתו לקראת המופע, "הדבר הכי יפה זה שאתה יכול לבוא לראות הופעה מלאה בצהריים, להנות מכל רגע ולהיות מבסוט מהחיים ובשעה 16:30 כבר יצאת מההופעה והתחלת את השישי. גם אפשר להביא את הילדים להופעה והם לא ירדמו כי אתה לא יוצא ממנה ב24:00 או ב02:00 בלילה וגם זה מתאים לשומרי שבת או מי שצריך להתארגן לקראתה. הופעת צהריים זה פשוט כיף טהור".
סינגולדה שניגן ומנגן עם האמנים הגדולים ביותר כמו עידן רייכל, שרית חדד, אייל גולן, וכמובן שלמה ארצי שאותו הוא מלווה כבר 26 שנים – מביא במופע הזה את יצירות הגיטרה הגדולות שליוו אותו במשך חייו. סינגולדה לוקח את הגיטרה, אוסף כמה חברים ועם האישיות הכובשת שלו, והנגינה הוירטואוזית המדהימה הוא נותן הצצה מחויכת ומרגשת לעולמו הפנימי ומנגן קלאסיקות מכל הזמנים של להקות ענק כמו לד זפלין, אריק קלפטון, הביטלס, סגול כהה, קווין, סנטנה ועוד. זוהי הזדמנות לראות את סינגולדה מגיח לקידמת הבמה בליווי נגנים ושלושה זמרים.

"זה מופע שמורכב מכל גיבורי הגיטרה של חיי", הוא אומר, "כולל גם קצת שירים בעברית, אני גם מספר שם על אמנים שהופעתי איתם לאורך התקופות, של מה שחוויתי וניגנתי למשל על העבודה שלי עם שלמה ארצי , אני גם מנגן היום בפרסומות ומספר במופע הכל על העבודה שלי, מדגים וזה מצחיק, אנשים נהנים יופי. אנחנו בדרך כלל מופע מלא יש קהל קבוע שמגיע, אני כבר מכיר אותם…חבר'ה מקסימים ואני אשמח כמובן אם יבואו נוספים".

צילומים : אור מני
אבי סינגולדה צילומים : אור מני

המופע האהוב חוגג עוד מעט 8 שנים וסינגולדה מופיע איתו בכל הארץ, מקפיד לגוון כשצריך. “בגלל שזה מופע שרץ זמן רב אני 'משחק' עם השירים, מחליף אותם ומעדכן כי זה כמו שיעור בהסטוריה של המוזיקה. הופענו בכל הארץ, עשינו גם הרבה מאוד אירועי חברה ובזאפה תל אביב אנחנו קבועים. עכשיו למשל הייתה לנו הופעה באיי הבהאמס, משהו מיוחד, כינוס של רופאי שיניים מכל העולם".

בברלה הוא כבר קבוע ומאוד מפרגן למקום ונהנה ממנו: “ברלה זה מקום מקסים, אני תמיד אומר לקהל שלדעתי ברלה זה הקהל הכי חם במדינת ישראל, הכי מקסים ומפרגן. יש סיפור יפה משם, על איש שהגיע להופעה שלי פעם אחת, התלהב, הביא את אשתו והילדים להופעה נוספת וכשחגג יום הולדת 60 הוא כבר עשה את זה במופע שלי, בפעם השלישית כשהביא עשרות חברים שיראו את ההופעה. זה מראה כמה האנשים פה חמים ואוהבים”.
לקראת המופע הקרוב סינגולדה מרגיש חגיגי במיוחד
"האנשים (בהופעות שלי) עוד לא יודעים מה זה מופע בצהריים ואני רוצה שידעו שזה משהו מיוחד, יש משהו קסום בהופעת צהריים, זו אווירה אחרת וזה משאיר את היום, אין לחץ לחזור או עייפות של לילה, כל ההופעה היא כיף אחד שלם. חשוב לי גם לציין שבכל מופע שלי אנחנו מאחרים ילד גיטריסט אחר מכל הארץ וגם היו אצלנו מאות ילדים".

בימים אלו סינגולדה ממשיך לעבוד על אלבום משלו. "אני עובד על זה כבר הרבה הרבה זמן….כמה שנים, אלבום שיהיה הראשון שלי, פרויקט משוגע עם אמנים אורחים ואני מקווה שזה יצא בקרוב". כיום הוא גם מנחה את התכנית "אני גיטרה" בחינוכית, המארחת כישרונות צעירים בגיטרה חשמלית, ומנגישה את הסיפורים מאחורי האלבומים והמוזיקאים הישראלים הגדולים לילדים ובני נוער. "לצערי הערוץ צפוי להיסגר בקרוב אבל בינתיים אני בתכנית שלי עושה מפגשים עם ילדים ואומנים ומלמד את הילדים שיעור בהסטוריה של הרוק הישראלי, דרך הגיטרה, חוויה נהדרת".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות