fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי רוטמן הודיע רשמית על התמודדות לראשות עיריית קרית מוצקין

אבי רוטמן, פתיחת מסע הבחירות. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן, פתיחת מסע הבחירות. צילום: דורון גולן

בחצר ביתו בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין, הודיע ביום שלישי השבוע חבר מועצת העיר, אבי רוטמן, על התמודדותו הרשמית לתפקיד ראש העירייה. זו הפעם השנייה שבה מתמודד רוטמן על התפקיד לאחר שהפסיד בבחירות 2008 ראש העירייה המכהן, חיים צורי.

כמאה וחמישים אנשים הגיעו לביתו של רוטמן וצפו בסרטון וידאו שבו מספר רוטמן על כוונותיו. במקום חולקו מנשרים שבהם מפרט רוטמן את תוכנית עשר הנקודות שלט עבור קרית מוצקין ובהן התחייבות למלא את תפקיד ראש העירייה לפרק זמן מירבי של שתי קדנציות והוצאתה של רשת אורט ממערכת החינוך העירונית.

אבי רוטמן, פתיחת מסע הבחירות. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן, פתיחת מסע הבחירות. צילום: דורון גולן

"במהלך ההיסטוריה האנושית מנהיגים ואימפריות נפלו ושלטון התחלף" אמר רוטמן לנוכחים "אין שלטון נצחי. ראש עירייה בהחלט אפשר להחליף ובעיקר ראש עירייה שמכהן כבר 25 שנה". הוא הוסיף "יש הרגשה שהציבור רוצה שינוי ואנחנו עמלים לילות כימים כדי להגיע לכל תושב ולהציג את החזון שלנו".

רוטמן מכהן כחבר מועצת עיר מזה 15 שנה ועל אף שנכשל בפעם הקודמת שהתמודד לתפקיד הוא אמר ל"הד הקריות" שהדבר אינו מרפה את ידיו. "בשבילי זה לנסות ולשנות דברים, בעיקר אי צדק" אומר רוטמן "אני מאמין בכל ליבי שאני מסוגל, יכול, ראוי וכשיר להיות ראש עירייה ולשם אני מכוון".

במקביל לרוטמן מתמודד על תפקיד ראש העירייה גם יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, שהודיע בשבוע שעבר באופן רשמי על התמודדותו. לרוטמן ולאבישר צפויה מערכת בחירות קשה מאוד נגד ראש עירייה שמכהן כבר 25 שנה ובבחירות 2013 כשהיה מועמד יחיד, זכה ברוב מוחץ של 83 אחוז מקולות הבוחרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות