fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה כל עסק חייב להיות פעיל ברשתות החברתיות?

"יש לי מתפרה קטנה באלנבי, למה אני צריך פייסבוק?". "אני מספק מלגזות למפעלים, הלקוחות שלי בכלל לא מחפשים אותי ברשתות החברתיות". בעלי עסקים רבים לא מאמינים שיש להם תועלת מפתיחת עמוד עסקי ברשת. דני גרסטנר, מומחה SEO, מדגים למה זה חשוב
דני גרסטנר (צילום: ליאת מנדל)
דני גרסטנר (צילום: ליאת מנדל)

גם אם אתם בעלי עסק B2B (מספקים שירותים / מוצרים לעסקים אחרים ולא ללקוחות פרטיים), או אם קהל היעד שלכם לא נוטה בכלל להשתמש במדיה החברתית, עדיין מומלץ לתפעל עמוד עסקי בכמה רשתות חברתיות – אפילו בעצמכם.

איך להגביר נוכחות ברשת ללא הרבה מאמץ?

לא לכולנו יש זמן לנהל בלוגים או לתפעל פורומים בתחום העיסוק שלנו. הנה הסבר קצרצר על התועלת שתוכלו להשיג מכמה מהרשתות החברתיות הפופולאריות:

פייסבוק: פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק לוקחת דקות וניתנת בחינם לכולם.

חשוב למלא את כל הפרטים של העסק בהגדרות העמוד ובייחוד לתת לינק לאתר שלכם. השתדלו להעלות סטטוס חדש לפחות כמה פעמים בשבוע. גם איחולי "חג שמח" או העלאת תמונה של מוצר חדש – יכולים לזכות לכמה לייקים ותגובות. כדאי גם להוסיף קישור לאתר שלכם בכל פוסט שתפרסמו.

גוגל פלוס: חשוב למלא את פרטי העסק המדויקים, כי גוגל יבקשו מכם לאמת את העסק שלכם באמצעות גלויה. לאחר האימות, העסק שלכם יכול להופיע גם בתוצאות חיפוש מקומיות.

דני גרסטנר (צילום: ליאת מנדל)
דני גרסטנר (צילום: ליאת מנדל)

יוטיוב: ניתן לפתוח ערוץ יוטיוב על שם הפרופיל האישי או העסקי שלכם בגוגל פלוס – בחינם ובמהירות. ניתן בקלות ליצור או לערוך סרטונים ומצגות באמצעות העורך של יוטיוב. חשוב להכניס קישור לאתר שלכם בהגדרות הערוץ הכלליות ובתוך תיאור של כל סרטון שאתם מפרסמים.

אינסטגרם: אפליקציית שיתוף התמונות הפופולארית יכולה להוות מקור יעיל לתנועה ולפעילות גולשים לכל עסק. לפעמים מספיק לעשות "לייק" על אלבומים ותמונות רנדומליות כדי לקבל כמות מכובדת של לייקים בחזרה לתמונות שלכם.

דני גרסטנר

מומחה SEO – מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות, zap group

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות