fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המפלגות החדשות בונות את כוחן ולכן אינן מופיעות בסקרים"

עשרות מתושבי חיפה והקריות השתתפו אמש בכנס הבחירות של מפלגת "צדק חברתי" והקשיבו לפתרונות שהמפלגה מעמידה לטובת הדיור הציבורי ובר ההשגה, קידום החינוך, זכויות הגמלאים, המגזר הערבי ועוד
גד הרן (צילום: דוברות צדק חברתי)

אמש (מוצאי שבת) נערך כנס הבחירות של מפלגת צדק חברתי במלון דן פנורמה בחיפה. עשרות מתושבי חיפה והקריות השתתפו בכנס והביעו תמיכה בחברי המפלגה החברתית והקשיבו לפתרונות שהמפלגה מעמידה לטובת הדיור הציבורי ובר ההשגה, קידום החינוך, זכויות הגמלאים, המגזר הערבי ועוד.
הכנס שאורגן במהירות לבקשת התושבים הוא חלק ממגמת המפלגה להיפגש עם האזרחים, לשמוע את בעיותיהם ולהעניק להם גב חזק בכנסת. בנוסף לכך, חיזקה המפלגה את שורותיה בעשרות ראשי מטה בכל הארץ, לרבות חיפה וכל אזור הצפון.

מגיש מחר בג"צ. גד הרן (צילום: דוברות צדק חברתי)

יו"ר מפלגת צדק חברתי ותושב חיפה גד הרן, פתח את האירוע ודימה את המפלגה שהקים לתינוק שמתחיל ללכת. "תינוק שמתחיל ללכת הוא טהור, אמיתי וניתן לסמוך עליו. אנו אנשי עשייה חברתיים שלא רק מעלים את הבעיות החברתיות, אלא גם מציבים את דרכי הפתרון. תנו לנו את הכוח וההזדמנות, ואני מבטיח כי נעשה צדק חברתי במדינה. איננו מפלגת ימין ולא שמאל, איננו מפזרים סימאות אלא פתרונות מעשיים שמיטב המומחים עמלו עליהם".

בהמשך הציג הרן את פתרונותיו למצוקת הדיור ויוקר המחיה כאשר הוא קורא לקהל לבחור במועמדים עם סולם ערכים אחר, שליבם ומעשיהם יהיו אחד, ובאמצעות הצבעה ומתן הקול למפלגת "צדק חברתי" תהיה תקווה במדינת ישראל.

דוקטור עודד סושרד, סגן יו"ר מפלגת צדק חברתי ותושב חיפה הבהיר לנוכחים כי הוא וחבריו למפלגה אינם פוליטיקאים אלא אנשי עשייה. "אנו בעד האזרח הקטן, ורואים בארץ ישראל ובחברה הישראלית לגווניה השונים ערך עליון. אנו לא פוליטיקאים 'רגילים' המוכרים בציניות הבטחות לשעת בחירות. לכל המועמדים שלנו רקורד עשייה חברתית ומעשית מוכח. אנו מפלגה טובה וראויה המציגה פתרונות למצוקות הכלכליות חברתיות במדינה. ההצלחה תלויה בכולנו".

ד"ר סושרד סיפר כי פונים אליו אזרחים ומספרים כי לא יבחרו במפלגה שאיננה מופיעה בסקרים, והסביר להם כי הסקרים הארציים אינם מייצגים, וכי לפני שעשה דוקטורט בחינוך הוא עשה דוקטורט בסטטיסטיקה ולכן לא ניתן להפחידו על ידי סקרים. "המפלגות הקטנות והחדשות בונות את כוחן ולכן אינן מופיעות בסקרים. לפי הערכתנו, אנו קרובים מאוד לאחוז החסימה, ואף יתכן שאנו מעליו, נתונים ותמיכה שמחזקים אותנו להמשיך ולעבוד קשה למען עתיד טוב יותר", סיכם ד"ר סושרד.

בסיום הכנס הפתיע הרן את הנוכחים וסיפר להם שהמפלגה עומדת להגיש  מחר (יום שני)  בג"צ כנגד הממשלה על נושא הפקרת הדיור הציבורי ומתכננת לצאת למסע מחאה ארצי שיחל ביום ראשון בחיפה.
"ביום ראשון אנו מקימים מחדש את "מגדל צדק" מפרויקט חומה ומגדל כמחאה נגד מנהל מקרקעי ישראל והממשלה, אשר יתחיל את מסעו בשכונת נווה-דוד בחיפה ויגיע דרך השכונות השונות ברחבי הארץ להפגנת הדיור הגדולה בישראל שתיערך ביום שני בשעה 13:30 מול בית המשפט העליון בירושלים. הממשלה צינית ואטומה, ושכחה את הקושי הרב של החיים במדינה, סיכם הרן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות