fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכנס הטוב ביותר עד כה

בהופעה של יצפאן

כנס עומר לעסקים ה-4 של חברת עומר תקשורת (המוציאה לאור את העיתונים: הד הקריות, עכבר העיר קריות, צפון 1, חדשות נהריה, צפון 1כרמיאל, ידיעות הגליל, ידיעון עפולה, חדשות חדרה, כל הפרדס, כל זכרון, חדשות נתניה וגם את האתר הזה), שהתקיים בסוף השבוע שעבר במלון ישרוטל ים המלח, היה כל כך מוצלח שאפילו את מזג האוויר החורפי הוא ניצח.

תשאלו את מי שהיה. בשבוע שעבר היה מזג אוויר סוער במיוחד, ערים הוצפו וכבישים נסגרו, אבל מזג האוויר נשכח, כאשר כ-500 אנשי עסקים התקבצו במלון ישרוטל בים המלח. המלון, שמארח זו השנה הרביעית ברציפות את הכנס השנתי של החברה, הוכיח גם השנה מקצועיות והקפדה על הפרטים הקטנים כגדולים.

הכנס נפתח ביום חמישי בערב בדינר גאלה לצלילי מוזיקה מקפיצה. ארוחת הגורמה הוגשה לשולחנות, והיתה זו הזדמנות נהדרת לבאי הכנס להיכרות ראשונית ביניהם. אחרי הארוחה המשובחת, הקינוחים והריקודים, עלה לבמה אלי יצפאן, האחד והיחיד, שהצליח לגרום לחלק מהנוכחים להזיל דמעות מרוב צחוק.

גאלה דינר

אלי יצפאן

הופעה אלי יצפאן בכנס עומר לעסקים 2013

בהופעה של יצפאן

גאלה דינר

היום השני של הכנס נפתח בהצגת הכלים שמעמידים קבוצת עומר תקשורת ובנק לאומי, שהעניק חסות לכנס, לבעלי העסקים. מו"ל קבוצת עומר תקשורת, שלמה לונדון, הציג את החזון של העיתונות המקומית, בפרט בעידן החדש, והדגיש את הקשר בין המקומונים הוותיקים לבעלי העסקים והקוראים. לונדון הציג את הכלים החדשים העומדים לרשות המפרסמים, מלבד העיתונים והמוספים שמפיקה הקבוצה מדי שבוע: המהדורה הדיגטלית הנגישה גם בטאבלטים ובסמארטפונים (באתר החברה) ופורטל התוכן "בלינקר" בו אתם קוראים עכשיו.

פתיחת יום ההרצאות בכנס עומר לעסקים 2013

חלק ההרצאות בכנס עומר לעסקים

לאחר מכן נהנה הקהל משתי הרצאות מרתקות: של ד"ר אייל דורון שדיבר על הקשר בין אושר והצלחה בעסקים ושל עמית סגל, הכתב הפרלמנטרי של ערוץ 2, שדיבר על פוליטיקאים וגילה סודות פיקנטיים מאחורי הקלעים. היה מרתק.

ד"ר אייל דורון

בערב שבת, אחרי ארוחת הערב החגיגית והמשובחת, התקיימה ההופעה של שרון חזיז ולילה מלקוס. האלכוהול החופשי שזרם עשה את שלו ומההופעה התפתחה מסיבה אל תוך הלילה.

מסיבה עם שרון חזיז ולילה מלקוס בערב שבת- כנס עומר לעסקים

שרון חזיז

בשבת בבוקר, היו מי שבחרו לשמוע את דבריו של יעקב פרי, המתמודד לכנסת מטעם "יש עתיד", והיו מי שבחרו בשמש מפנקת, מסאז' או קריאת עיתון.

פאן בבריכה

פאן בבריכה 2

פאנל עם יעקב פרי

 

כל התמונות מהכנס בעמוד הפייסבוק של עיתוני הרשת

סיקור נרחב של הכנס ותגובות המשתתפים יפורסמו בשישי הקרוב בעיתוני החברה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות