fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרמבו, גבירותיי ורבותיי, קרמבו

ועוד כמה מוצרים שממש, אבל ממש, אי אפשר להעביר את ימות הקור בלעדיהם
תביאו ביס. מנבו של פלדמן [צילום: סטודיו פלדמן]

 

תנו לגבר אקסטרה לארג'. מהמותג ספיד סטיק הגיעה אלינו סדרה חדשה של דאודורנטים בסטיק ייעודית לגברים בתכולה גדולה של 85 גרם. הדאודורנטים אינם דביקים, מחליקים בקלות על עור יבש או לח ומותירים אותו רענן ובעל ניחוח נעים לזמן ממושך. לניחוח הקיים התווספו שניים חדשים, אחד מהם הוא מאסק, שגם נשים יכולות להשתמש בו בכיף. כ~26 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

ספיק סטיק ענק [צילום: אפרת אשל]
ספיק סטיק ענק [צילום: אפרת אשל]

 

סוף לשחורים. ניוטרוגי'נה השיקה תרחיץ פנים לשימוש יומי בשם "ספוט קלרינג" המיועד לעור הסובל מפצעונים ונקודות שחורות ומסייע במניעתם וחיסולם. שימוש בתכשיר מותיר את העור עם מראה רענן, חלק ובריא. 97 שקלים ל~200 מ"ל ברשתות השיווק והפארם.

נהדר לפצעונים. ג'ל ניקוי של ניוטרוג'ינה [צילום: יח"צ]
נהדר לפצעונים. ג'ל ניקוי של ניוטרוג'ינה [צילום: יח"צ]

ספיישל פור יו. בדאב השיקו את Dove MEN+CARE, ג'ל רחצה לגבר לשמירה על רמת לחות מאוזנת של העור ולהגנה מפני יובש. הג'ל מכיל פורמולה, שפותחה במיוחד לעור הגברי. כמו כל מוצרי דאב גם זה מכיל 25 אחוז קרם לחות ומתאים לגוף ולפנים. 17 שקלים (באתר מיי סופרמרקט). ברשתות השיווק והפארם.

ייעודי לגבר. ג'ל הרחצה של דאב [צילום: יח"צ]
ייעודי לגבר. ג'ל הרחצה של דאב [צילום: יח"צ]
אנרגיה של אלוורה. שחקן חדש במגרש משקאות האנרגיה בלו _ משקה אלוורה בטעם טבעי. המשקה פותח במעבדות החברה בדרום קוריאה במיוחד לקהל הישראלי לאחר מבחני טעימה. לרוויה. 7 שקלים. ברשתות השיווק, במועדונים, ברים, חנויות הנוחות ובפיצוציות.

האלוורה כבר בפנים. בלו [צילום: יח"צ]
האלוורה כבר בפנים. בלו [צילום: יח"צ]
נלחמים ביובש. אין ספק ששפתיים יבשות וסדוקות בחורף זו תחושה מעיקה מאוד. חברת Weleda מציע את שפתון אברון, המכיל תערובת ייחודית של שעוות ממקור צמחי וממקור אורגני, שמגן על השפתיים ומזין אותן, ובמקרה של יובש ההקלה היא מיידית. 35 שקלים.

השפתון של Weleda [צילום: יח"צ]
השפתון של Weleda [צילום: יח"צ]
מצוין ולא יקר. המותג אסנס מציע רביעיית צלליות בטקסטורות שונות בחמש משפחות גוונים. הצלליות מתפזרות מצוין על העפעף ועמידות לאורך זמן, ומחירן בהחלט לכל כיס _ 19 שקלים. ברשתות הפארם.

 

לא כל הנוצץ יקר. הצלליות של אסנס [צילום: יח"צ ]
לא כל הנוצץ יקר. הצלליות של אסנס [צילום: יח"צ

הקצף שעל הביסקוויט. איך יודעים שהחורף הגיע? ניחשתם נכון. לפי מדפי הקרמבו. הגלידות של פלדמן מציעה את "מנבו" בטעמי וניל ומוקה, 96 קלוריות בלבד ליחידה. שימו לב: יש גם אריזת 12 יחידות ובה קרם קישוט "צייר לי פרצוף" שבאיתו תוכלו לצייר על הקרמבו לפני שתנגסו בו. 11_23 שקלים, תלוי בגודל האריזה. בכל רשתות השיווק.

תביאו ביס. מנבו של פלדמן [צילום: סטודיו פלדמן]
תביאו ביס. מנבו של פלדמן [צילום: סטודיו פלדמן]
אין כמו בבית. באינטימה מציעים קולקציה של הלבשת בית מקסימה בהשראה סקנדינבית המשלבת אלמנטים גרפיים עדינים לצד טקסטורות שונות. הצבעים בהירים, והבדים חמימים אך אווריריים: קטיפות, פלנל, פליז, כותנה מוברשת ועוד. בהיצע: חולצות בסיס תרמיות, גופיות, חלוקים מפנקים דמויי פרווה ופיג'מות פלנל קלאסיות. מקסימה במיוחד היא פיג'מת הפלנל משובצת. טווח המידות: מאקסטרה סמול עד אקסטרה לארג'. טווח מחירים: 20_260 שקלים. בסניפי הרשת.

המשובצת של אינטימה [צילום: יריב פיין וגיא כושי}
המשובצת של אינטימה [צילום: יריב פיין וגיא כושי}
בייבי מרק. מטרנה השיקה לראשונה סדרת מחיות של מרקי ירקות עם תוספות של מטרנה. המחיות, שפותחו בהשראת מתכונים מוצלחים של אימהות, מוצעות בטעמים האלה: מרק ירקות מעורבים, מרק עגבניות וגזר בתוספת אורז ומרק ירקות מעורבים בתוספת פתיתים. כ-5 שקלים. בכל רשתות השיווק והפארם.

מרק של מטרנה [ צילום: יח"צ]
מרק של מטרנה [צילום: יח"צ]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות