fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפנק, לפנק, לפנק

בשעה שבמקומות שונים בעולם קוראים לחרם על מוצרים מישראל, אנחנו מציעים לכם בדיוק ההיפך: שלחו לחו"ל רק את תוצרת הארץ
מבחר פינוקים כחול-לבן. מטעי בן עזר (צילום: יח"צ

חברת מטעי בן עזר משיקה לרגל חגי החורף – חנוכה, כריסמס והשנה האזרחית החדשה מבחר מארזים למשלוח לקרובים וחברים מעבר לים, כל המארזים מכילים פירות הדר מובחרים היישר מפרדסי החברה, יינות ומעדנים איכותיים, כולם תוצרת הארץ. מטעי בן עזר היא החברה היחידה שגם מגדלת את פירות ההדר, גם אחראית לבחירת מוצרי הגורמה ואריזתם באריזה מהודרת וגם על המשלוח לחו"ל. שגרירויות, משרדי הממשלה ומשפחות משתמשות בשירותיה כבר יותר מ-20 שנה.

מבחר פינוקים כחול-לבן. מטעי בן עזר (צילום: יח"צ
מבחר פינוקים כחול-לבן. מטעי בן עזר (צילום: יח"צ

כך, למשל, תיבה בשם "פרימיום ופרי הדר 2016" מכילה, בין השאר, תפוזים, אשכוליות אדומות ופומליות, יין פטיט קסטל, מעדנים, מיני שוקולד, מרמלדות, סהרוני שקדים, תערובת אגוזים מתובלת, שקדים מסוכרים וחליטות תה מסוגים שונים. המחיר: 629 שקלים.

לבחירתכם גם תיבות שי צבעוניות על טהרת פירות הדר בשלושה צבעים המכילות תפוזים, אשכוליות אדומות ופומליות ויש גם תיבות עם 4 צבעים וחמישה צבעים עם מיני פירות שונים. המחרים: 399_499 שקלים. המחירים כוללים משלוח למערב אירופה וארה"ב.

להזמנת קטלוג או תיבות שי לחצו כאן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות