fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביג ביג סייל

אירוע מכירות ענק בשבוע הבא במרכזי BIG. הנחות סוף עונה גורפות בכל החנויות והרשתות במרכז

 

קבוצת מרכזי הקניות BIG תקיים בשבוע הבא, 19-16 בנובמבר, את ה-BIG SALE, אירוע המכירות הגדול, בכל מרכזי הקבוצה בארץ, בהם BIG קריות, צ'ק פוסט, ירכא, כרמיאל ועוד.

למשל: בהום סטייל בביג קריות יינתנו 50 אחוז הנחה על כל הפריטים בחנות, בחנויות סטימצקי, אך ורק בחנויות שבמרכזי ביג, יימכרו רבי מכר במבצע של 1+1, בא.ל.מ יימכר מייבש של 6 ק"ג ב-888 שקלים בלבד, מסך סמסונג 32 אינץ' – 999 שקלים, ב-H&O יימכרו שני פריטים לגברים, נשים ילדים ב-50 שקלים ועוד.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית של קבוצת BIG, מציינת כי זו השנה הראשונה, בה כל קניוני ומרכזי הקבוצה משתתפים בעת ובעונה אחת ביריד המכירות וכי מדובר בהפנינג ענק מתוך הרצון להעניק ללקוחות את האפשרות ליהנות, עוד בתחילת החורף ממבצעי סוף עונה אטרקטיביים על מגוון פריטים.

יצוין, כי במרכז ביג בצ'ק פוסט, מתקיים החל מהיום, חמישי ועד 21 בנובמבר יריד ספרים ענק בסטימצקי. בכניסה למרכז הוקם אוהל ענק, המלא בספרים, סיפורים והפתעות לכל המשפחה וכמובן מבצעים על ספרים מז'אנרים שונים.

אז כדאי לכם להגיע למרכז BIG  הקרוב לביתכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות