fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך מקימים יקב בוטיק?

מ.ט.י גליל מערבי פותח קורס להקמת יקב בוטיק בהנחיית היינן הראשי של יקבי בנימינה
צילום: פוטוליה

מ.ט.י גליל מערבי יפתח ב-29 באוגוסט מחזור נוסף של קורס להקמה וניהול יקב בוטיק, בהנחיית והדרכת מיטב הייננים בארץ ובהובלתו של יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי בנימינה, בוגר לימודי גידול כרמים וייננות מטעם הפקולטה לחקלאות במילנו איטליה, שעבד ביקבים במחוזות לומברדיה שהתמחו ביצור יינות אדומים, לבנים, מבעבעים ויינות קינוח.

הנרי ביטון (צילום: פיני קבסה)
הנרי ביטון (צילום: פיני קבסה)

מ.ט.י גליל מערבי הקים יקב לימודי ייחודי בישראל שמאפשר למשתתפים להתנסות בתהליך יצור מקצועי של עולם היין. המטרה היא לחוות את עשיית היין ולגלות את סודותיו באופן אישי ומוחשי, זאת כולל ליווי מקצועי צמוד ברמה הגבוהה ביותר. היקב הלימודי מצויד במיטב הציוד הדרוש להכנת יין, כגון פרס, ממעך, מפרדי, משנעות, מבקבקת ועוד ומספק לייננים את כל החומרים והאביזרים הנדרשים, החל מזני ענבים איכותיים וכלה בחביות או דמיג'אנים, חומרי מעבדה, בקבוקים, פקקי שעם ועוד. כל הציוד מאפשר יצור של יינות איכות במגוון של כמויות (חביות ודמיג'אנים).

הקורס יכלול 30 מפגשים מרתקים וחווייתיים שיקנו את כל הכלים המקצועיים לייצור יין, שיווק וניהול נכון של יקב בוטיק. לדברי רכזת יקב מ.ט.י גליל מערבי, ענת גליק, הקורס יעסוק בנושאי הליבה של יקבי הבוטיק: גפן וכרם, ייצור יין, מיתוג ושיווק יינות וניהול יקב בוטיק, , טעימות מודרכות של יינות מן הארץ והעולם, שיעורי מעבדה, סיורים בכרמים ויקבים והיכרות עם אנשי מפתח בתחום בשילוב יזמות ופיתוח תוכנית עסקית.

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון: "בעבודה עצמאית, תוך שימוש בכל האמצעים שמעניק יקב מ.ט.י גליל מערבי ובתמיכה המקצועית של יינן היקב יפתח פרץ, יקב מ.ט.י יספק את כל החומרים, הכלים והאביזרים הדרושים להכנת היין". פרטים והרשמה בטל': 04-9814027 (שלוחה 6), מייל: anat@matigalil.org.il

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות