fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקט הדומינו

איך דברים תמיד מתקלקלים לנו ברגע הכי פחות מתאים, היום נהרס אבל מצפים שנגיד בכל זאת תודה. סיגלית הופרט שגב מעוררת הזדהות
מאמינה, זה בטוח. סיגלית הופרט שגב (צילום: אלון מצפה)
מאמינה, זה בטוח. סיגלית הופרט שגב (צילום: אלון מצפה)

תהיו בטוחים שאם לא התעוררתם בזמן, ולא היו לכם מים חמים להתקלח, כי שכחתם לכוון את הטיימר בדוד, וכשהכנתם קפה גיליתם שהחלב נגמר, תהיו בטוחים שעוד משהו מחכה לכם בדרך, עוד הפתעה שתמוטט לכם סופית את העצבים, תהיו בטוחים שיש לכם פנצ'ר. איך תמיד כשמחליפים פנצ'ר זה או בגשם, או בחום מטורף או בחושך. אף פעם לא יקרה שתחליפו פנצ'ר במזג אוויר אביבי ונוח, כשאתם במצב רוח טוב כי לפני שניה זכיתם בלוטו. לא,  זה לא יקרה! זה תמיד יבוא אחרי אי אלו קטסטרופות אחרות ותמיד אתם באותו רגע מותשים על סף בכי, ממלמלים לעצמכם, למה היום, למה עכשיו, למה אני?

סיגלית הופרט שגב
סיגלית הופרט שגב (צילום: אלון מצפה)

איך תמיד הדברים מתקלקלים לנו ברגע הכי פחות מתאים. הילד מגלה שנעלי הספורט נקרעו לו תמיד בבוקר, שניה לפני שיוצאים, ביום שיש בו שיעור ספורט. איך תמיד כשיש ישיבה חשובה בעבודה, המגהץ שובק חיים והשיער פשוט מתעקש להיראות כאילו בזה הרגע הוא יצא מסופת טורנדו. תמיד הטלוויזיה לא עובדת כשבדיוק רצית לראות את הפרק האחרון בעונה, והסוללה נגמרת באמצע השיחה הכי חשובה בשנה. איך תמיד כשאתה ממהר האוטו לא מניע, הגרר מתעכב והמוסך מפוצץ. ואם החלק שאתה צריך נגמר בר' אז בכלל אכלת אותה כי לא תצא בפחות מ-600 שקל.

ואחרי הכל, אתה מגיע עצוב ומיותר לעבודה ונתקל באנשים שמנסים לנחם אותך במשפטים הכי מעצבנים עלי אדמות: זה רק כסף. תגיד תודה שלא קרה לך משהו יותר גרוע. תגיד תודה שזה רק זה. העיקר שאתה בסדר ולא קרה לך כלום. אבל הכי גרועים הם אלה שקרה להם משהו יותר גרוע משלך, שלעומתם הצרות שלך הם סתם משהו שולי וחסר משמעות. ואז לא רק שמנחמים אין לך, אתה עוד נאלץ למצוא את הכוחות להיות מנחם בעצמך. אז באמת תגיד תודה שלא קרה לך מה שקרה לו. ואתה ממש לא רוצה להגיד תודה לאף אחד, מקסימום לתת למישהו סטירה או ללכת לישון ולחכות שהיום הזה פשוט יעבור מעצמו. החדשות הטובות הן שזה בדרך כלל מה שבאמת קורה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות