fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה החמלה

בזמן שאנשים זקוקים נואשות לתרופות שאינן בסל הבריאות, מחליטה הממשלה לעשות רמונט לכסף שלנו. שמישהו יעשה כבר סדר בבלגן הזה

נסעתי באוטו ושמעתי ברדיו דיון על ענייני דיומא. מסתבר, כמו כל שנה, שסל התרופות שצריך לספק את בריאותם של תושבי ישראל, זקוק ל-2 מיליארד שקלים, ומה לעשות, התקציב הוא רק 300 מיליון, ותרופות שאנשים זקוקים להן נואשות, עניין של חיים ומוות, נשארות מחוץ לסל. והנה מסתבר שממשלת ישראל הולכת לעשות רמונט בכסף שלנו, כלומר לקחת את כל הכסף שמסתובב בשוק ולהחליפו בכסף חדש, עלות של 150 מיליון שקלים.

ואני שואל למה, למה עכשיו, במקום להחליף ישן בחדש צריך להישאר עם הישן, לתת עוד 150 מיליון שקלים לתרופות ולחכות לזמנים יותר טובים כדי להחליף את הכסף. כספי ציבור ייזרקו על הבחירות הבאות, הון תועפות לאמנים בשביל ג'ינגלים ופוזות, יחליפו את הכסף, יגדילו את הממשלה והוצאותיה במקום לתת לחולים ולפצועים לגוססים.

הממשלה מתנהגת כמו במשפחה לא אחראית. לא מחליפים אוטו ומשפצים דירה כאשר אין כסף ומישהו במשפחה חולה וזקוק בדחיפות לטיפול רפואי. כנראה שממשלה ואחריות לא תמיד הולכות ביחד ולסובלים, לאלו שזקוקים לתרופות כמו משב רוח רענן, כמו אוויר לנשימה, לא יתנו. לפעמים אתה מסתכל שמאלה וימינה ושואל את עצמך, איפה המבוגר האחראי שיעשה סדר בבלגן הזה, ולאן נעלמו הצניעות, שיקול הדעת והחמלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות