fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה פותחים שנה

צילומי קטלוג ביוטי סנטר צילום: דביר כחלון
צילומי קטלוג ביוטי סנטר צילום: דביר כחלון

 

 

מעצב השיער ואמן הגוונים חיים מריע תועד עם התאומים שלו, ליה ואילעי, ותודו שהם הורסים ת'בריאות.

"שבוע טוב לעם הנבחר. בשעה טובה, מגיע לנו מזל טוב. ברגעים אלא נולדה לנו סייחה יפהפייה בת לטיוליו, יבוא מארה״ב, ואמא סנדי המתוקה". כך הכריז בפייסבוק יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי במוצאי השבת האחרונה. כעבור יומיים הוא עדכן: "תודה לכל המברכים על ההמלטה. ריגשתם אותי מאוד. בבקשה, להנאתכם, הסייחה בת היומיים משתוללת בחצר". עכשיו כולם ביחד: שיהיה בשעה טובה. צילום: פרטי

העדשה של ברברה קלטה עוד לקוחה מרוצה אצל אלה שמואל- טיפוח ויופי. אם אתן רוצות להיות הכי יפות במסיבת הסילבסטר, אז פשוט תבואו.

אלה שמואל  (צילום עצמי)
אלה שמואל (צילום עצמי)
חיים מריע  ליה ואילעי צילום: איתי פלאש
חיים מריע, ליה ואילעי צילום: איתי פלאש
הסחייה (צילום: עצמי)
הסחייה החדשה (צילום: עצמי)

בשני הקרוב, 4 בחודש, תפרוש קרן שמש, נטורופתית ותזונאית, את משנתה בנושא "כל האמת על תעשיית הדיאטות". היא תסביר למה הדיאטות לא באמת עובדות ואיך באמת אפשר לרדת במשקל וגם לשמור עליו. זה יקרה בקאנטרי חוף התמרים. לא כדאי לפספס.

קרן שמש   (צילום: יח"צ)
קרן שמש  (צילום: יח"צ)

זה אמנם לא חג שלנו, אבל זה לא ממש חשוב כשמחפשים סיבות למסיבות. אי לכך ובהתאם לזו קבלו את האשה והנדל"ן, פרח שקד, אוויר נושמת פסגות וכריסמס עם בן זוגה מיכה אסייג. בכיף.

פרח שקד מיכה אסייג צילום: עצמי
פרח שקד מיכה אסייג צילום: עצמי

עוגות ופוליטיקה הולך? בטח הולך. קבלו את ליאור מקונדיטורית שוהם במושב מעונה עם יולי אדלשטיין בכנס פעילי ליכוד שנערך, איך לא, בקונדיטוריה. צילום דניאל כהן

אלון אולמן, בשבילכם – המנטור של המדינה, קיים  בסוף השבוע שעבר אירוע פריצת גבולות בבית ציוני אמריקה. למרות הגשם, האולם היה מלא עד אפס מקום. פרצו יחדיו גבולות: הווטרינר ד"ר רפי קישון, המפיקה סמדר גנזי, הדוגמנית מעיין קרת והאמנית יהודית אולמן, אמו של אלון. בין הא לדא, גילה ד"ר קישון לאולמן שחיידק הבמה אחז גם בו והזמין אותו למופע שלו על אבא שלו, אפרים קישון.  בשבילכם – המנטור של המדינה, קיים  בסוף השבוע שעבר אירוע פריצת גבולות בבית ציוני אמריקה. למרות הגשם, האולם היה מלא עד אפס מקום. צילום: אבישי פינקלשטיין

ליאור ויולי אדלשטיין   צילום דניאל כהן
ליאור ויולי אדלשטיין   (צילום דניאל כהן)

 

ד"ר קישון ואלון אולמן  (צילום: אבישי פינקלשטיין)
ד"ר קישון ואלון אולמן (צילום: אבישי פינקלשטיין)

עזריאלי עכו, רביעי שעבר. עדן בן זקן סופרסטאר מגיעה למפגש מעריצים בניו פארם. בן זקן התארחה בקניון שעתיים, כשמנהלת השיווק של הקניון מיטל אבוחצירה דואגת שהכוכבת מטופלת כהלכה. נרשמה הסתערות של מעריצים ומעריצות. תועדו חתימות על האלבום החדש "מלכת השושנים" והרבה צילומי סלפי.

בחמישי שעבר, ערב חג המולד, התייצבו חברי הפורום האזרחי לקידום הבריאות בגליל במחלקות הילדים במרכז הרפואי בנהריה בידיים מלאות בכיבוד ומתנות ושמחו את הילדים המאושפזים ואת בני משפחותיהם. את הביקור המשמח ארגנה חנאן מוסא, תושבת אבו סנאן, חברת הפורום בתיאום עם הנהלת המרכז הרפואי.
מוסא, סכמי.

"אני מורגלת בפעילויות כאלה מבית. אמי, למשל, נוהגת לבקר חולים בביתם במסגרת קבוצת נשים מהכנסייה בה היא חברה. שמעתי חוויות מביקורים מוצלחים כאלו בביה"ח רמב"מ וחשוב היה לי שנגיע לבית החולים בנהריה וזו הייתה חוויה נהדרת. התרגשתי לראות את הילדים מחייכים מתוך הכאב שלהם".

צילום: הפורום האזרחי לקידום הבריאות בגליל

עדן בן זקן ומיטל אבוחצירה  (צילום: יח"צ)
עדן בן זקן ומיטל אבוחצירה (צילום: יח"צ)

13 המנתח הפלסטי, ד"ר לאוניד קוגן, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים נהריה, וזוגתה שתחיה הלנה חזרו מטיול  מטריף בטנריף שבאיים קנריים.

ד"ר קוגן, ספר איך היה.

"אני ממליץ על הטיול ליעד הזה למי שאוהב טבע, ים, הרים, פארקים, אנשים נחמדים ואוכל טוב.

ד"ר ליאונד קוגן צילום: פרטי
ד"ר ליאונד קוגן צילום: פרטי

כן, כן, אתם רואים טוב. תכירו את אדם בן קיקי מנהריה, המושך בחוטי צמר, או ליתר דיוק: סורג. והוא סורג סוודרים, כיפות, צעיפים, כובעים, גרביים, ובעצם הכל. את הצמר והמסרגות הוא רוכש בחנות ארגמן לצמר ודיסקית, שם מרינה, אמנית הסריגה, נותנת ייעוץ והדרכה לכל הסורגים והסורגות באשר הם. אז אם גם לכם בא למשוך בחוטים, אתם מוזמנים לחנות ברחוב יאנוש קורצ'אק ליד הבניין החדש של "כוכב עסקים".

 אדם בן קיקי (צילום אתי אשרף)
אדם בן קיקי (צילום אתי אשרף)

הקטלוג המהמם לשנת 2016 של ביוטי סנטר נהריה צולם בראש הנקרה, והתוצאות מרהיבות. קבלו את דני סלע, בעל הבית, עם הדוגמנית היפהפייה. צ

דני סלע בצילומי קטלוג 2016  צילום: דביר כחלון
דני סלע בצילומי קטלוג 2016 צילום: דביר כחלון

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות