fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפשר קצת שגרה?

מסכמים שנה חלק ב': עו"ד ערן בקר, יוסי וידר, ערן חמו, מזי וורצל, אשר שמואלי וטל בוכריס
יוסי ודבורית וידר (צילום: פרטי)
יוסי ודבורית וידר (צילום: פרטי)

מיכל אייזן: "הדבר הכי טוב שקרה לי ב-2015 הוא שבני הבכור קאי חזר לישראל להשלים את חובתו למולדת ולעצמו והיינו שוב משפחה שלמה. ל-2016 אבקש למען כולנו, תושבי ישראל, קצת שגרה. אפשר? עבודה טובה, פרנסה, בריאות, ככה שיהיה ״משעמם״ בלי דרמות וזיקוקים של נסראללה. לעצמי אאחל בריאות טובה שאוכל להמשיך לפרנס את ילדיי בכבוד.

מיכל אייזן:  צילום: פרטי
מיכל אייזן:  צילום: פרטי

ערן חמו, הבעלים של קבוצת אלוקל: 2015 הייתה שנה של פריצה עסקית משמעותית לאלוקל, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. האירוע המרגש ביותר ברמה האישית היה הכנסת ספר התורה לבית הכנסת בראש הנקרה. אין לי מילים לתאר את העוצמה של האירוע הזה עבורי. ל-2016 אני מאחל שתהיה טובה לפחות כמו זו שחלפה.

ערן חמו צילום: יח"צ
ערן חמו צילום: יח"צ

עו"ד ערן בקר: מבחינה מקצועית, ב-2015 משרדנו השיג את הפיצוי הגבוה ביותר ששולם למשפחה שאיבדה את בנה בטיול בית ספר. מבחינה אישית וציבורית, נבחרתי על ידי חברי ועד המחוז לכהן בקדנציה הקרובה כמ"מ יו"ר ראש לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, להמשיך בקדנציה שנייה כיו"ר ועדת הנזיקין והביטוח במחוז כמו גם בחירתי לסגן יו"ר הפורום הנזיקין והביטוח הארצ. ב-2016, אני מבקש להמשיך ולפעול למען ציבור הלקוחות של משרדנו בהצלחה רבה וכמובן להעצים את זמן האיכות עם בני משפחתי.

עו"ד ערן בקר (צילום פרטי)
עו"ד ערן בקר (צילום פרטי)

מזי וורצל: הדבר הכי טוב שקרה לי השנה הוא שהצלחתי למתג את העסק שלי בדיוק כפי שרציתי, שכך יותר ויותר מכירים את פועלי ואת בשורת יחסי הציבור שניסיתי להביא לעסקים בגליל המערבי. לשנה הבאה – להמשיך באותו הקו. לגדול ובעיקר להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהבת.

מזי וורצל (צילום: יקיר ברבי)
מזי וורצל (צילום: יקיר ברבי)

יוסי וידר: עברתי הרבה דברים משמעותיים במהלך 2015, הן בקריירה והן ברמה האישית, אבל הכל שטויות. השיא האמיתי הוא שהצלחתי לשרוד עוד שנה של שפיות ונורמטיביות ואף אחת לא התלוננה עליי שהטרדתי אותה מינית ולא הייתי חשוד בפלילים ושחיתויות. טוב, יש לי שומרת ראש צמודה… ועכשיו ברצינות. לשנת 2016 מאחל לעצמי להמשיך להצליח, לשמח ולהצחיק את עם ישראל ולראות את האושר גם בדברים הקטנים. צילום: פרטי

יוסי ודבורית וידר (צילום: פרטי)
יוסי ודבורית וידר (צילום: פרטי)

אשר שמואלי, יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי: הדבר הטוב ביותר שקרה לי השנה הוא שנולדה לנו נכדה חדשה. לשנה הבאה עלינו לטובה, בקשתי היא להמשיך ולעשות למען ציבור העובדים, בעיקר לאלה שלא מאורגנים. לדאוג שיהיה להם הסכם קיבוצי טוב שייתן להם ביטחון כלכלי וישפר את תנאיהם, ובכך להיות שותף לצמצום הפערים החברתיים במדינת ישראל, כפי שהצלחנו לעשות בשנת 2015 ל-10 מקומות עבודה במרחב, המקיפים כ-3000 עובדים שעובדים היום תחת הסכם קיבוצי שמעניק להם תוספות שכר ופעולות רווחה משמעותיים.

אשר שמואלי (צילום: פרטי)
אשר שמואלי (צילום: פרטי)

 

טל בוקריס: הדבר הכי טוב שקרה לי ב-2015 הוא סיום הלימודים של התואר השני וסיום מסלול ארוך ומייגע של הבן שלי. לשנת 2016 אהיה הכי קלישאתית שיש ואבקש בריאות לילדיי, משפחתי ולי והמשך לימודים לדוקטורט ועבודה פורייה. שתהיה שנה אזרחית טובה לכולנו.

טל בוכריס (צילום: טטיאנה פרמון)
טל בוכריס (צילום: טטיאנה פרמון)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות