fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: מבקר המדינה נכח בעירייה

מבקר המדינה יוסף שפירא וצוות משרדו ביקרו אתמול בעיריית עכו. הביקור תוכנן מראש ונועד כדי להציג בפני שפירא את העשייה העירונית. שפירא: "יכול להיות שאנשים לא אוהבים ביקורת, אך היא דבר חיוני וחשוב כל עוד מדובר בביקורת בונה"
לנקרי, שפירא ונוימן (צילום: דוברות עיריית עכו)
מעדיף ביקורת בונה. לנקרי, שפירא ונוימן (צילום: דוברות עיריית עכו)

מבקר המדינה, יוסף שפירא ביקר אתמול (יום שני) בעכו עם צמרת משרדו, סייר ברחבי העיר. את ביקורו הרשמי פתח המבקר בלשכת ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי. בפגישה השתתפו בין השאר סגני ראש העיר זאב נוימן, אדהם ג'מאל ואביבה גלעד, מנכ"ל העירייה אוהד שגב וראשי המינהל.

לנקרי הציג בהרחבה בפני המבקר את העשייה העירונית. כמו כן, הציג לנקרי פרויקטים רבים המקודמים בעיר לרווחת התושבים, וביניהם "מיקוד מאמץ", שהביא לשינוי משמעותי בשיפור איכות החיים. לנקרי ציין, כי העירייה פועלת רבות במישור המקומי לקידום החברה הישראלית באמצעות מיזמים שונים וגרעינים חברתיים.

כבר בפתח דבריו אמר המבקר, כי לפני כ-45 שנה צפה לעבר עכו מדי יום כאשר שירת במסגרת שירותו הצבאי בסטלה מאריס שבחיפה. "עכו היא עיר מודרנית שהתפתחה בתקופה קצרה ודואגת למיזוג גלויות ובעיקר לחינוך", אמר המבקר. הוא התייחס לנושא החיים המשותפים במדינה ואמר: "זו הבעיה הקשה שיש בארץ ואם היא לא תתיישר לא יהיו לנו חיים קלים. אני שמח שבעכו קיים כבוד הדדי".

באשר לתחום הביקורת בכלל אמר המבקר: "יכול להיות שאנשים לא אוהבים ביקורת, אך היא דבר חיוני וחשוב כל עוד מדובר בביקורת בונה. אני נוקט גם בביקורת שנותנת קרדיט". עוד אמר המבקר, כי הביקורת היא הכרח בל יגונה המועיל לחברה.

בתום הפגישה בלשכת ראש העיר ביקר המבקר במוקד הבקרה והשליטה העירוני ובמרפאת השיניים הפועלת בעירייה. לאחר מכן, הוא ערך סיור בטיילת, בקונסרבטוריון העירוני ובגן הבוטני שבשכונת הכרם ג'. כמו כן, הוא ביקר במכללה האקדמית גליל מערבי, במרכז הנוער שבשכונת בורלא, נועד עם תלמידים במרכז הטניס ובבית הספר אורט חילמי שאפעי, התרשם מהפארק האתגרי ואף סייר באתרים ההיסטוריים בעיר העתיקה. את הביקור הארוך חתם המבקר במרכז התיירנים בעכו העתיקה.

לנקרי, שפירא ונוימן (צילום: דוברות עיריית עכו)
מעדיף ביקורת בונה. לנקרי, שפירא ונוימן (צילום: דוברות עיריית עכו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות