fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: לנקרי התערב ושכונת אנשי הקבע תצא לדרך

אושר לביצוע שלב ב' בפרויקט המגורים של אנשי הקבע בעכו. לפני כחצי שנה השתתפו כ-300 משפחות מצבא הקבע בכנס משתכנים שערכה מנהלת המגורים של צה"ל בעכו, ההיענות היתה גבוהה במיוחד ונרשמו ביקושים לפרויקט המגורים, אלא שמשום מה הוחלט בשעתו בצה"ל על הקפאת הפרויקט
כנס המשתכנים של שלב ב' (צילום: דוברות עיריית עכו)

שלב ב' של פרויקט המגורים של אנשי הקבע בעכו אושר לביצוע. כך סוכם בפגישה שהתקיימה היום (ג') בין ראש העיר עכו שמעון לנקרי לבין ראש אגף כח אדם (אכ"א) בצה"ל האלופה אורנה ברביבאי.

הטבה של 12 אחוז. כנס המשתכנים של שלב ב' (צילום: דוברות עיריית עכו)

פרויקט המגורים החדש שייבנה בהמשך לשכונת נאות ים השוכנת בסמיכות לישיבת ההסדר מציע 124 יחידות דיור בדגמי בתים דו משפחתיים על מגרשים של 250-300 מ"ר עבור כל יחידת דיור, המתאימים לצרכים השונים וליכולות השונות: בית דו משפחתי, חד קומתי, שלושה חדרים פלוס פינת משפחה (כ-100 מ"ר); בית דו משפחתי, דו קומתי, חמישה חדרים (כ-140 מ"ר) ובית דו משפחתי, דו קומתי, שבעה חדרים, (כ-170 מ"ר). מחיר יחידת דיור החל מ-850 אלף  שקלים.

לפני כחצי שנה השתתפו כ-300 משפחות מצבא הקבע בכנס משתכנים שערכה מנהלת המגורים של צה"ל בעכו לשיווק שלב ב' של הפרויקט. בכנס השתתף גם ראש העיר עכו שמעון לנקרי שסקר בהרחבה בפני המתעניינים את התקדמותה של העיר והציג פרויקטים רבים. ההיענות היתה גבוהה במיוחד ונרשמו ביקושים לפרויקט המגורים, אלא שמשום מה הוחלט בשעתו בצה"ל על הקפאת הפרויקט.

בעקבות התערבותו של ראש העירייה שמעון לנקרי, סוכם כאמור עם ראש אכ"א אורנה ברביבאי, על חידוש הפרויקט ואישורו לביצוע. לנקרי: "עכו עברה מהפכה בשנים האחרונות והשכונה החדשה המצטרפת לשכונות יוקרה נוספות הנבנות בימים אלה בעכו תוסיף לביסוס מעמדה של העיר כאיכותית ואטרקטיבית". עכו מוגדרת כאזור עדיפות לאומית ולכן תושביה והדיירים החדשים שיצטרפו לפרויקט מחוץ לעיר ייהנו מהטבת מס משמעותית בשיעור של 12% מהשכר ברוטו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות