fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עולים לגובה במגדלי אפגד

הסתיימה בניית הקומה התשיעית במגדל הראשון בפרויקט הנבנה בסמוך לכביש עוקף קריות
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (צילום: א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (צילום: א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (צילום: א.א סטודיו)
פרויקט מגדלי אפגד בעכו (צילום: א.א סטודיו)

עבודות ההקמה של המגדל הראשון בפרויקט היוקרה, "מגדלי אפגד" המוקם בסמוךמ לכביש עוקף קריות, מתבצעות בקצב מואץ ובחברת אפגד נערכים לתחילת עבודות ההקמה של המגדל השני, שבימים אלה, החל שיווקו. בחברה מרוצים מקצב מכירת הדירות ומציינים כי מאמתים בכך את התוצאות של סקר חדש שנערך על ידי CTBUH_ISRAEL, הפורום הישראלי לגורדי שחקים ובנייה עירונית, הקובע: מגדלי היוקרה נכנסו לתודעת תושבי הצפון, עם עלייה במספר התושבים הרואים במגורים במגדל יוקרה סמל לסטאטוס ומביעים נכונות לאפשרות לגור במגדל.

פרויקט "מגדלי אפגד" מוקם מול נוף פתוח ועוצר נשימה לים ולהרי הגליל, במיקום מושלם בסמוך לכביש עוקף עכו וקיבוץ עין המפרץ, בשטח השיפוט של העיר עכו, מרחק דקות נסיעה מצומת אחיהוד וצמוד למרכז מסחרי, קומפלקס מגרשי טניס, מרכז ספורט אתגרי והגנים הבהאיים המתחדשים. הוא נבנה כמתחם פרטי, בשטח של כשמונה דונם ויכלול שלושה מגדלי יוקרה מפוארים של 24 קומות כל אחד, ובסך הכל כ~282 יחידות דיור.

סמנכ"לית השיווק בחברת אפגד יעל הניג~דקל: "ממרפסות הדירות בקומות הגבוהות במגדל נשקף נוף פנוראמי מלא לים, כאשר המתעניינים והרוכשים רואים את יתרונות המגורים בקומות הגבוהות במגדל, שלא קיימים בבנייה רוויה סטנדרטית, ומוכנים לשלם על זה יותר".

היא מוסיפה כי "מסקר חדש שנערך במהלך החודשים ינואר-אפריל 2015, על ידי CTBUH_ISRAEL, בקרב 372 מרואיינים תושבי חיפה, הקריות, עכו ונהריה המתעניינים ברכישת דירה במגדל מגורים, עולה כי מגדל המגורים מתאפיין במספר יתרונות ביחס לסוגי מבנים אחרים".

בנוסף, אומרת הניג-דקל כי "לשאלה מה מהווה את היתרון העיקרי של מגדל המגורים, כ-44 אחוז מהנשאלים אמרו כי, היתרון העיקרי עבורם הוא הנוף המרהיב הנשקף מהקומות הגבוהות של מגדל המגורים. כ-27 אחוז השיבו כי זהו סמל הסטאטוס והפאר, דוגמת הלובי הכפול בכניסה וההשקעה בשטחים הציבוריים ואילו עבור 21 אחוז מוקד המשיכה העיקרי יהווה דווקא נושא הביטחון האישי הבא לידי ביטוי בחנייה סגורה לדיירי המגדל בלבד המובילה ישר לקומות המגורים, וכו'. בקרב כ-8 אחוז לא נרשמה העדפה".

חברת אפגד הוקמה בשנת 1989 על ידי משפחת הניג כחברה יזמית וקבלנית ומקימה כיום פרויקטים רבים למגורים ובהם: בת"א, בירושלים, באשקלון ובאילת. החברה בעלת ניסיון מוכח באיכות בנייה, הקימה עד היום אלפי יחידות דיור איכותיות למגורים ופועלת בארבעה פרמטרים עיקריים: יחס משפחתי, ליווי אישי, אמינות ותחושת ביטחון ואיכות בנייה. כמו כן, החברה רשומה ברשם הקבלנים והיא בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר – "בלתי מוגבל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות