fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורן אייזנשטיין בהרצאת VIP לנשים בקניון עזריאלי עכו 

מורן אייזנשטיין (צילום: יח"צ)
מורן אייזנשטיין (צילום: יח"צ)
השחקנית מורן אייזנשטיין אמא לשלושה ובעלת דף ואתר הפייסבוק המצליח Emush תגיע להרצאה מרגשת ביום חמישי הבא בקניון עזריאלי עכו. האירוע נערך יחד עם מפיקת האירועים מאיה אושר.
אייזנשטיין  מעוררת השראה וסוחפת אלפי אנשים מידי יום בפוסטים ובסרטונים שהיא מעלה בדף הפייסבוק Emush. בהרצאה בת שעה וחצי מורן משתפת על חיי הזוהר, החיים שאחרי, על המהפך שעשתה בחייה ובעיקר על "האומץ להיות אני" וללכת עם האמת שלי, תוך כדי חיפוש עצמי פיתחה כלים ייחודיים שעוזרים לאנשים רבים לשנות את חייהם. כלים שעזרו לה להתחזק, לשחרר את העבר ולהרגיש הרבה יותר טוב.
מורן אייזנשטיין (צילום: יח"צ)
מורן אייזנשטיין (צילום: יח"צ)

אייזנשטיין מדברת מהלב ובפתיחות על כל אותם נושאים שלעיתים נדמה לנו כנשים, כאמהות וכבנות אדם שרק אנחנו עוברות. מחשבות ורגשות על שלל גווניהם מקבלים מקום, במה, שקודם לכן נדמו כסודות שהשתיקה יפה להם. בהרצאתה היא מזכירה לכל אחת שהיא יכולה וזו זכותה להיות מי שהיא באמת. לפעמים כל מה שאדם צריך זו תובנה קטנה, דחיפה, אישור שהוא יכול.

אייזנשטיין, "במשך השנים האחרונות קיבלתי אלפי שאלות מנשים, ולמדתי שכולנו באותה הסירה מחפשות את הנתיב שיוביל אותנו אל האושר הפרטי שלנו".

יום חמישי, 17.8, 19:30, קניון עזריאלי עכו. כרטיס: 60 שקלים. מספר המקומות מוגבל. להזמנות: 052-6161448

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות