fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאות תושבים הפגינו בעכו

מוחים נגד ההחלטה לפתוח את הסניף של רשת הום סנטר בשבת
הפגנה בעכו הערב
נגד פתיחת הסניף בשבת. הפגנה מול סניף הום סנטר הערב (צילום: נפתלי רזניקוביץ)

350 מפגינים השתתפו הערב (חמישי) בעכו בהפגנת מחאה כנגד פתיחתו המתוכננת של סניף הום סנטר בקניון עזריאלי בעיר בשבת הקרובה. מול החנות התכנסו חברי הקהילה הדתית, תלמידי ישיבת ההסדר, חברי הגרעין התורני, תלמידי ישיבות ותושבים.

"זוהי מחאה חוצת פלגים ועדות – תלמידי ישיבת הסדר לצד תלמידי הישיבות החרדיות, תושבים ותיקים לצד תושבים צעירים, חברי הגרעין התורני לצד פעילי ש"ס, בכירי הרבנים בעיר לצד תושבים חילונים רבים שהצטרפו למחאה המשותפת", אמר הערב אחד מתושבי העיר החבר בועד המחאה, "זהו מאבק חשוב על זהותה של עיר. פתיחת הסניף הגדול בשטח הקניון בשבת משמעותה פריצת סכר שממנו אין דרך חזרה".

לדברי המארגנים, ההפגנה הערב הייתה כמעט ספונטנית, "ללא פרסום מוקדם למעט כמה חילופי מיילים, כמעט מפה לאוזן עברה השמועה על הפגנת המחאה וההיענות הכל כך מרשימה של מאות משתתפים, שבסדר מופתי, ללא גילויי אלימות, אלא עם הרבה אהבת ישראל ואהבת השבת, עם ריקודים ושירי שבת – כל זה מראה עד כמה הנושא חשוב לליבם של האנשים. אנו יוצאים היום לדרך ארוכה וחשובה, במטרה לשמור על ציביונה של עכו ועל השבת היקרה".

מנכ"ל הום סנטר, אהרון מידן: "אנו משרתים את לקוחותינו. אנשים רבים בעכו פנו אלינו ושאלו מדוע הסניף לא פתוח בשבת ולמה הם צריכים לנסוע עד לרגבה ולרכוש בחנות מתחרה. נעתרנו לבקשת לקוחותינו, ואנו מכבדים את אלה שאינם מעוניינים לקנות בשבת. נשמח לראותם בשאר ימות השבוע״.

הפגנה בעכו הערב
שאבעס. הפגנה מול סניף הום סנטר הערב (צילום: נפתלי רזניקוביץ)

;

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות