fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת העל: רוני פרטוש מונה ליו"ר הפועל עכו

שימש בעבר בתפקידים ציבוריים בעיר כולל חבר בהנהלת הקבוצה. עם כניסתו לתפקיד אמר: "באתי לעזור ולקדם את המועדון". בקבוצה עדיין ממתינים להחלטתו של אלון חרזי להצעת תפקיד המאמן
המצטרפים החדשים. היו"ר רוני פרטוש עם החלוץ אמיר האדזיץ' (צילום: עצמי)
המצטרפים החדשים. היו"ר רוני פרטוש עם החלוץ אמיר האדזיץ' (צילום: עצמי)

מתחילים מהראש

רוני פרטוש (63) מונה, כצפוי, ליו"ר הפועל עכו. המינוי של פרטוש, שהומלץ על ידי ראש העירייה שמעון לנקרי, אושר השבוע פה אחד על ידי כל חברי העמותה. פרטוש, דמות מוכרת בעיר ועובד בסוכנות הרכב טויוטה בעכו, שימש בעבר כיו"ר החברה למתנ"סים בעיר במשך 18 שנה. בשנות השמונים המאוחרות אף שימש חבר הנהלה בהפועל עכו. לפני כחודש הצטרף כחבר לעמותה ועתה, כאמור, מונה לתפקיד היו"ר.

פרטוש, נשוי, אב ל-3 ילדים וסב ל-5 נכדים, אמר עם כניסתו לתפקיד: "הפועל עכו יקרה וחשובה לי ולרבים מתושבי העיר, ועומד בפניי אתגר גדול. באתי במטרה לעזור ולקדם את המועדון מבחינה ניהולית ומקצועית, עם דגש מיוחד על מחלקת הנוער. אין שום סיבה שמועדון כמו הפועל עכו, שיש לו קבוצה בוגרת בליגת העל מזה חמש שנים, לא יהיה אבן שואבת לשחקנים צעירים מכל האזור. נפעל גם להעמיק את הקשר עם הקהל בשאיפה להגדיל את מספר האוהדים".

בעקבות מינויו של פרטוש לתפקיד היו"ר, מי ששימש עד היום בתפקיד זה, דוניה שינהולץ, מונה למנהל הקבוצה. השבוע התקיימה פגישה עם אדם שמועמד לתפקיד מנכ"ל המועדון. רוב הפרטים כבר סוכמו, אלא שדברים אישיים, מעכבים כרגע את ההודעה הרשמית. פרטוש: "מדובר באדם משכמו ומעלה ואנחנו מאוד מקווים שהוא ייענה בחיוב להצעה".

בנוסף, נמשכים המאמצים באיתור מועמדים לתפקיד מזכיר המועדון, דובר וכן צירוף חברי עמותה חדשים. לראשונה בתולדות המועדון, גם נשקלת האפשרות למנות אישה לתפקיד בקבוצה. כרגע, טרם הוחלט באיזו משבצת היא תהיה ומה יהיה תפקידה, אבל עצם הרעיון להכניס דמות נשית להנהלה, היא כבר מחשבה מרעננת.

פרטוש קיים השבוע פגישה עבודה ראשונה עם המנג'ר המקצועי אלון חרזי, שטרם השיב להצעה לאמן את הקבוצה. פרטוש: "אני חושב שאלון מתאים וראוי לאמן את הפועל עכו ואשמח אם הוא יקבל על עצמו את התפקיד. הוא אישיות נעימה שיכולה להכניס רוח צעירה וחדשה בקבוצה. בינתיים הוא עוסק באיתור שחקנים, בניית הסגל ובדברים חשובים נוספים". אגב, חרזי חזר השבוע מהשתלמות במועדון הכדורגל הספרדי, ריאל מדריד.

המצטרפים החדשים. היו"ר רוני פרטוש עם החלוץ אמיר האדזיץ'   (צילום: עצמי)
המצטרפים החדשים. היו"ר רוני פרטוש עם החלוץ אמיר האדזיץ' (צילום: עצמי)

רכש ראשון כבר יש
החלוץ הבוסני אמיר האדזיץ', ששיחק בעונה שעברה ברמת השרון וכבש במדיה 8 שערים, סיכם בעכו וכרגע משלים את מכסת חמשת הזרים של הקבוצה לעונה הבאה, יחד עם הבלם הסרבי ברניסלב יובאנוביץ' (טרם האריך את חוזהו. מבקש שדרוג בשכר), הקשר הקרואטי מירקו אורמוש (טרם סוכם עם קבוצתו היידוק ספליט לגבי הפרטים: רכישה ב-200 אלף יורו או השאלה ב-50 אלף יורו), הקשר הברזילאי ג'וליאנו ספאדסיו (האריך את חוזהו בעונה נוספת) והחלוץ האלבני חמדי סליחי (מחזיק בחוזה לעונה הקרובה).

האדזיץ': "יש לי מזל במגרש בעכו והבקעתי באצטדיון הזה 5 שערים במפגשים שהיו בעונה האחרונה בין רמת השרון לעכו. התרשמתי שיש בעכו קבוצה טובה ואני בטוח שנהיה בעונה הבאה קבוצה יותר חזקה".

הקשר יובל שבתאי, שסיים בתום העונה את חוזהו בקבוצה, מתלבט האם להאריכו. שבתאי: "העונה רק נגמרה וזה הזמן לנוח, לחשוב קצת ולבחון גם הצעות אחרות. אני מאוד מרוצה בהפועל עכו, בעיקר מהחיבור שלי עם הקהל שתומך בי, אבל אני צריך לדאוג גם לעתיד הכלכלי שלי".

השבוע הוזכר שמו של איש העסקים מיקי קופל, מבעלי חברת שירותי הדרך "סטארט", כמי שמועמד לרכוש את הקבוצה או לפרוס עליה חסות. קופל אף הספיק להיפגש עם ראש העירייה שמעון לנקרי והמנכ"ל אוהד שגב וכן לערוך סיור במתקני האצטדיון בעיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות