fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת העל: מי שלא כובש – סופג

מאז פתיחת העונה מתריעים בהפועל עכו שחסר להם חלוץ. המאמן יובל נעים: "האחריות עליי. עד סגירת חלון ההעברות יהיו לנו חלוצים". בינתיים, ממשיכה הקבוצה להתדרדר ולהתקרב לקו האדום
אלון חרזי
איפה החיזוק? יועץ העל אלון חרזי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אלון חרזי
איפה החיזוק? יועץ העל אלון חרזי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ביום שלישי שעבר, לפני האימון, הופתע המאמן יובל נעים כשהצוות הניהולי, המקצועי והשחקנים, חגג לו יום הולדת. המאמן הנרגש, שזכה לברכות, איחולים, מתנות ועוגה, ביקש דבר אחד – ניצחון על מכבי פ"ת. אז זהו, שזה לא קרה. הפועל עכו, במפגש תחתית חשוב, הפסידה בבית למכבי פ"ת, 3:1, והפער בינה לבין הקו האדום צומצם ל-4 נק' בלבד. הפועל עכו ספגה את הראשון כבר אחרי 43 שניות והתקשתה לצאת מההלם. בדקה ה-37, הגדילו המלאבסים את יתרונם ל-0:2 ובדקה ה-48, זה כבר היה 0:3. בשלב זה, מאות מאוהדי עכו נטשו את האצטדיון במחאה על התצוגה העלובה בעוד אחרים פתחו בקריאות מחאה לעבר המנג'ר המקצועי אלון חרזי, שאותו הם מאשימים באחריות לכך שהקבוצה לא מצליחה להתחזק בשחקני חוד. אליאור סיידר, שנכנס כמחליף, עוד הספיק לצמק ל-3:1. הבעיה המוכרת של עכו היא, כאמור, החלק ההתקפי. סטיבן כהן לא פוגע, ננאד מרינקוביץ' איטי ולא מורגש, ג'וליאנו ספאדסיו כמעט ולא מסכן את השער וגיא דיין, היחיד שניסה למצוא את הרשת בבעיטות מרחוק, לא דייק אפילו פעם אחת. סיידר, כבר הוכח, מתקשה לעשות את זה לבד. ואם במשחקים קודמים, ההגנה היתה החלק היציב בעכו, הרי שנגד פ"ת, גם היא קרסה. השער הראשון שעכו ספגה היה אחרי הרחקה לא טובה של מישאלוף. בשער השני, שוב היה זה מישאלוף שמעד ואפשר לויקטור מרעי לכבוש. בשער השלישי סובסב מישאלוף על ידי פדרו גלבאן שתקע את השלישי וגמר לעכו את המשחק. חסרונו של יובל שבתאי (צהובים) הורגש היטב כשבלעדיו נראה החלק האחורי רך ומחורר.

מיד עם שריקת הסיום, כינס המאמן יובל נעים את שחקניו בחדר ההלבשה ובמשך דקות ארוכות הטיח בהם דברים קשים. "דיברתי עם השחקנים מתוך הלב", גילה נעים, "אמרתי להם שביכולת הזאת אני מאוד חושש שנתקשה לשרוד בליגה. זה המשחק הראשון העונה שחשתי שאין מחויבות מצד השחקנים. הפקרנו עמדות, שיחקנו בלי נחישות, בלי הקרבה, בלי רצון".

בהמשך דבריו, התייחס נעים למשחק ואמר: "לא ציפינו לתוצאה כזאת, בטח שלא בבית. שיחקנו רע מאוד ויש גם ימים כאלה. אין ספק שאנחנו חייבים חיזוק ורענון והאחריות לכך שנשארנו בלי חלוצים היא גם עליי. קשה למצוא שחקנים טובים בתקופה הזאת. מסי 'תפוס' וכל מי שיבוא יהיה בעצם הימור מבחינתנו".

ואלה שמות
הלחץ בקבוצה גואה משבוע לשבוע ובורסת שמות המועמדים לחיזוק רק עולה. אחרי שהחלוץ הליטאי ארתורס רימקביצ'יוס, לא הרשים, הוזכרו השבוע שמותיהם של החלוץ הדרום-אפריקאי טמבינקוסי פאנטיני (30), ששיחק בעבר במכבי חיפה, לוקה רוטקוביץ' (25) ממונטנגרו, דימטרי מקרייב ששיחק בעבר באשדוד, אחמד סבע מקרית שמונה ואפילו שחר הירש מהפועל עפולה.

יוצאים לדרבי המפרץ
במחזור הקרוב תצא הפועל עכו לקרית אליעזר, שם תתמודד נגד הפועל חיפה. הקשר יובל שבתאי, שנעדר מהמשחק נגד מכבי פ"ת עקב צהובים, יחזור להרכב. היו"ר שינהולץ: "נגד מכבי פ"ת באנו שאננים כאילו הניצחון כבר מונח אצלנו בכיס. אחרי הסטירה שקיבלנו מפ"ת, אני בטוח שהשחקנים יבואו בגישה אחרת למשחק נגד הפועל חיפה".

הגרלה קשה בגביע המדינה
בהגרלת גביע המדינה נקבע כי הפועל עכו תשחק בחוץ נגד עירוני קרית שמונה (28 בינואר).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות