fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא נכנע ולא מרים ידיים

הפועל עכו נכנעה בביתה 3:2 לבית"ר ירושלים והשלימה שרשרת מביכה של 11 משחקים ללא ניצחון. בעקבות ההפסד, ירדה הקבוצה, לראשונה העונה, מתחת לקו האדום. המאמן הדרי מתעקש: "מאמין ביכולתי להציל את הפועל עכו מירידה". בשבת הקרובה מצפה לקבוצה משחק חוץ נגד מכבי חיפה הלוהטת
. הדרי (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

מאמן הפועל עכו שמעון הדרי, התייצב לאחר משחק ההפסד נגד בית"ר ירושלים (3:2) למסיבת העיתונאים, והצהיר שהוא ורק הוא יכול להציל את הקבוצה מירידה. "אחרת", כך הבהיר, "לא הייתי נשאר". הדברים נאמרו לאחר שהמאמן קיבל גיבוי וחיזוק מהיו"ר ציון ויצמן, שהודיע שפיטורים כלל לא על הפרק. 11 מחזורים רצופים שהפועל עכו לא מנצחת. בית"ר ירושלים, שקיבלה עידוד מרשים של אלפי אוהדים, הבקיעה את השער הראשון כבר בדקה ה-5. עכו השוותה בדקה ה-9 משער של נבויסה מרינקוביץ'. בית"ר החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-15.

מתחת לקו האדום. הדרי (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

מושיקו מישאלוף איזן שנית בפתיחת המחצית השנייה ל-2:2, אבל המילה האחרונה היתה שוב של האורחים, שרבע שעה לסיום, כבשו את השלישי. הפעם, לעכואים כבר לא היה מענה. להבדיל ממשחקים קודמים, עכו הציגה לפרקי זמן, משחק טוב וגם הבקיעה, אבל סבלה מיום חלש של חוליית ההגנה. בשיחות שהתקיימו בין הדרי לויצמן דנו השניים על חיזוק הקבוצה כשעל הכוונת בלם, קשר עושה משחק ושני חלוצים. המגן רועי לוי שכבר קיבל הודעת שחרור, יישאר בקבוצה בעקבות פציעתו של לואב כיאל, שצפוי לעבור ניתוח ושיקום ממושך. הבלם דימאקו פידליס שפתח בשבועות האחרונים בהרכב הראשון, מצא עצמו שוב מחוץ לסגל.

שיטת המשחק של המאמן הדרי, עם חלוץ יחידי ובודד בהתקפה, שוב לא הוכיחה את עצמה. אוהד קדוסי, מתמרן לרוחב המגרש ומתקשה להתמודד מול 4-5 שחקני הגנה. גם בפעמים המעטות אליהם הגיע למצבים, הוא החטיא ברשלנות.

שמעון, אתה מאמין שתצליח להשאיר את הפועל עכו בליגה?

"אם לא הייתי מאמין לא הייתי נשאר דקה אחת. אני מאמין שאחרי השינויים שאנחנו מתכננים, הקבוצה תחזור לנצח. ראשי המועדון מאמינים בי ובדרך העבודה שלי, ואם זה לא היה ככה, לא הייתי פה".

בשבת תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד מכבי חיפה, שנמצאת במומנטום חזק מאד. כל תוצאה, מלבד הפסד, תיחשב להפתעה גדולה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות