fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כל חתונה היא כאילו הראשונה שלי"

די ג'יי רועי פרנקו עדיין מתרגש לפני כל חתונה שבה הוא מתקלט, במיוחד אם היא מתקיימת מעבר לים. ביוני האחרון הוזמן לתקלט בחתונה בקהילה היהודית של פנמה, אליה ישוב בשבוע הבא ובינואר יטוס למיאמי
די ג'יי רועי פרנקו (צילום: לימור נג'ר)
די ג'יי רועי פרנקו (צילום: לימור נג'ר)
די ג'יי רועי פרנקו (צילום: לימור נג'ר)
די ג'יי רועי פרנקו (צילום: לימור נג'ר)

דיג'יי רועי פרנקו, בן 31 מעכו, סובל מעט מחרדת טיסה. קצת בעייתי עבור מישהו שחזר לפני חמישה חודשים מחתונה בה תקלט בחו"ל ואמור לטוב בחודשיים הקרובים לעוד שתי חתונות נוספות במיאמי ובפנמה.

פרנק החל את דרכו המקצועית כדיג'יי כשהיה בן 15 או 16, לאחר שסיים קורם תקליטנים מקצועי בתל אביב. הוא תקלט במשך חמש שנים עד סוף השירות הצבאי במועדונים באזור, מצובה, רגבה, אילון, האולטרסאונד ביגור ומועדון החורבה המיתולוגי בחיפה.

"אני זוכר את עצמי בתור נער פותח את הפלטה של הדי ג'יי בבית בשעות הלילה המאוחרות, עושה לכולם רעש ולוד גם למקסס (לעשות מיקסים) בגיל הזה, שזה דבר מאד בסיסי את די ג'יי היום. ממש הייתי פותח את הציוד, מתחיל למקסס, להעביר שירים, כל הזמן מתעדן במוזיקה מחברים, וכל פעם כשהייתי הולך לעוד מועדון ועוד מועדון, זה נתן לי עוד יותר את החשק להמשיך ולעשות את זה".

הוא בנה של שרית פרנקו, שבבעלותה ובבעלות בעלה חברת שרית הפקות, המייצגת זמרים ידועי שם כמו ליאור נרקיס, דודו אהרון ואייל גולן. למרות העובדה ששלושת אחיו נכנסו לעסק המשפחתי, פרנקו בחר מגיל צעיר ללכת בדרך משלו, להתמקד בתחום המוזיקה ולהתמקצע כתקליטן.

לאחר השירות הצבאי, שגם במהלכו תקלט בסופי השבוע, החליט לשנות פאזה ולעבור מתחום המועדונים לתחום החתונות והאירועים.

"מיד עם השחרור מהצבא הבנתי שאני רוצה להמשיך בזה, אבל לעלות איזושהי מדרגה", הוא מספר על ההחלטה לשנות אווירה, "כדי לעלות את המדרגה, צריך לעשות שינוי, להיכנס לתחום של החתונות ולדעת לשלוט בעוד סגנונות מוזיקה בשונה ממועדון".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "צפון-1"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות