fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף ליגת על: אולם הולך ונעלם

הפועל מטה אשר/עכו צריכה לארח קבוצה מקפריסין במסגרת אירופית ואין כרגע בצפון אולם חוקי אחד, שיכול לארח אותה
מוטרד מאוד
מוטרד מאוד. מיכאל קישון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

זה ממש לא מצחיק: הפועל מטה אשר/עכו חזרה השנה להתחרות באחת המסגרות של אירופה וצריכה לארח בסוף חודש נובמבר קבוצה מקפריסין אבל נכון לרגע היא לא יודעת איפה והאם תוכל לארח את הקפריסאים.

מוטרד מאוד
מוטרד מאוד. מיכאל קישון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 אנשי מטה אשר/עכו שמחו על ההזדמנות החדשה שניתנה להם לייצג את המדינה אבל אז התגלה המוקש הראשון: האולם בנעמן נפסל בגלל בעיית רוחב לא תקני, בעייה שלא ניתנת לפתרון מיידי.

 בצר להם, פנו אנשי מטה אשר לעירית נהריה לפני כחודש ימים כדי לקבל את ההיכל העירוני בעין שרה אבל נענו בסירוב מוחלט של ראש העירייה ז'קי סבג.

אנשים בסביבתו ידעו לספר שהוא כועס על ראש המועצה האזורית מטה אשר יהודה שביט על נושאים שונים בין השאר על קשיים שנתקלה בהם העירייה בדרך לאישור בית העלמין החדש של נהריה ליד צומת כברי.

 במקביל פנה יו"ר מטה אשר/עכו מיכאל קישון למנהלי אולם תיכון קרית חיים ואז התברר כי אין אישור לאולם משירותי הכבאות בגלל בעיות חשמל שזקוקות לתיקון ואישור.

 בלית ברירה פנה קישון למנהל האולם החדש בקרית אתא נפתלי בנטוב שגילה נכונות לסייע אבל אז התגלה כי אורך האולם לא תקני, קצת מפתיע לגבי אגודה שמחזיקה קבוצת נשים שאמורה להתחרות באירופה.

 אז אחרי שלא אולם נעמן, לא נהריה, לא תיכון קרית חיים ולא קרית אתא, הופנה קישון לאולם גושן בקרית מוצקין ושם התברר כי אין אפשרות להציב עמודי כדורעף. נכון לרגע זה, לא ידוע היכן תשחק מטה אשר/עכו במסגרת האירופית. אגב, גם הטורניר המסורתי על שם מיכאל אטקין שאמור להתקיים בתחילת אוקטובר בהשתתפות

קבוצות מכבי ת"א, המעפיל, כפר סבא ומטה אשר/עכו, יועבר למקום אחר מכיוון שאין בטחון מלא שאולם נעמן העובר שיפוצים, יהיה מוכן עד אז.

 קישון מוטרד: "אני בהחלט מאוד מוטרד בעיקר שיגיעו הקנסות מההתאחדות האירופית. מוזר מאוד שבכל הצפון אין אולמות מתאימים לתקן האירופי כולל גם באולם חדש שנבנה בעזרת כסף של המדינה בעיר שיש לה אלופה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות