fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגת על: נגיד שמתחילים מהשבת הקרובה

הפועל עכו חוזרת לאיצטדיון טוטו עכו שנפסל בשבוע שעבר וביום שלישי עבר את בדיקת המשטרה ומשרד התמ"ת. המצלמה ביציע המזרחי תוקנה והוחלפו המצלמות הלא תקניות שהוצבו בתחילה. תירוץ אחד לפחות נמחק זהו, אפשר לשבת ולהתרווח ביציעים
איצטדיון טוטו עכו
טוטו עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו תפגוש את האלופה הפועל קרית שמונה במסגרת גביע טוטו (מחר, 19.00) באיצטדיון החדש והביתי מאוד, טוטו עכו.

האיצטדיון שנפסל כזכור בשבוע שעבר בגלל ליקויי בטיחות במדרגות הפנימיות ביציע ובעיקר בגלל מצלמות האבטחה ביציע המזרחי, עבר ביום שלישי את בדיקות המשטרה ומשרד התמ"ת. המצלמה ביציע מזרחי תוקנה והוחלפו המצלמות הלא תקניות שהוצבו בתחילה. הפועל עכו תתפנה לעסוק בעניינים מקצועיים ובהכנות לעונה שבפתח. הקבוצה הגיעה למשחק נגד סכנין וספגה הפסד מביך 3:0, לאחר שרק שלושה ימים קודם לכן רשמה תוצאה טובה נגד מכבי חיפה ונפרדה ממנה בתיקו 1:1 (לעכו: דויד גומז).

המאמן שמעון הדרי: "אני קונה כל עשרה משחקים הפסד. לא שיחקנו טוב היה משחק גרוע של כל השחקנים וזה קורה".

איצטדיון טוטו עכו
חוזרים הביתה. טוטו עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

טוב שזה הגיע כעת?

"תראה, כל משחק קשה אבל כשכל בקבוצה לא מתפקדת זה בעיה". מנהל הקבוצה דוניה שיינהולץ: ״"בטח חשבו שהמשחק הזה יהיה קל. לא שיחקנו טוב וזה אומר שכל בקבוצה לא תפקדה".

ביום שלישי האחרון קיימה הקבוצה אימון בוקר ובסיומו התכנסה במלון חוף התמרים לארוחת צהרים ולצפייה בווידאו משני המשחקים האחרונים, בעיקר במשחק האחרון נגד בני סכנין. המאמן שמעון הדרי ניתח את המשחק ובעיקר חשף את הטעויות.

נכון לעכשיו לא הוחתם בהפועל עכו כל שחקן חדש למרות פרסומים שונים בתקשורת. הדרי: "כל פרסום על שחקן כזה או אחר, כנראה יש פה מגמתיות שעומדת מאחורי פרסומו של השחקן. נכון לעכשיו לא ידוע לי על שחקן שהוחתם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות