fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגת העל: מנסים להתעלם מבעיית היו"ר

הפועל עכו מנסה לשדר עניינים כרגיל על רקע פרשיית ציון ויצמן. השבוע הוחתם הבינלאומי דדי בן דיין. מנהל הקבוצה דוניה שיינהולץ הצליח להשיג אישור מיוחד לשהות של עוד שנה לזר אימרו לוקמן הנמצא בארץ חמש שנים. משחק הליגה נגד בני סכנין בשבת בטוטו עכו
עבד קשה. דוניה שיינהולץ
ציון ויצמן מימין (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ההודעה המטלטלת על כך כי ייתכן שיו"ר הקבוצה ציון ויצמן לא יוכל להמשיך בתפקידו לא עשתה רושם גדול על שחקני הקבוצה שבחלקם הגיבו: "זה לא מעניין אותנו. יש לנו חוזה וכל העניין הזה יסתדר בסופו של דבר".

מנהל הקבוצה דוניה שיינהולץ שהה השבוע שעות רבות במשרדי משרד הפנים על מנת להוציא ויזות ואישורי עבודה לשחקנים הזרים שמשחקים בקבוצה עד לתום העונה. דוניה טיפל בבעיה מסובכת בעניינו של הקשר אימרו לוקמן, שנמצא כבר בארץ חמש שנים ועל פי חוקי משרד הפנים הוא לא יכול להשאר בארץ. דוניה פנה למינהל הספורט, להתאחדות לכדורגל ובעיקר למשרד הפנים בירושלים שאישרו לו עוד שנה אחת באישור מיוחד.

עבד קשה. דוניה שיינהולץ
עבד קשה. משמאל, דוניה שיינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השבוע הוחתם בשורות הפועל עכו השחקן הבינלאומי דדי בן דיין (34) בעקבות פציעתו של המגן השמאלי מהראן אבו ריא. בן דיין עבר בקריירה הארוכה שלו בין השאר את הפועל כפר סבא, מכבי נתניה, קולורדו שבארצות הברית, הפועל תל אביב איתה היה שותף לדאבל. בשנה האחרונה שיחק בן דיין שיחק בקבוצת אמוניה ניקוסיה שבקפריסין.

איך זה להגיע להפועל עכו?

"אולי נעשה את הראיון בעוד שבוע שבועיים תן לי להסתגל".

הקוראים ואוהדי עכו רוצים לקבל מידע עליך?

״אוקיי. הפועל עכו היא קבוצה נוספת בקריירה שלי. אני מקווה שאגיע ואעזור מהניסיון שלי. אנסה לעזור לקבוצה להגיע ליעדים שהציבה לעצמה, אשתדל לתת מהיכולת שלי בצורה הכי טובה״.

אפשר להגיד שאלו השנים האחרונות שלך כשחקן?

"אני לא מתכחש לגיל שלי אבל אני מקווה ליהנות בהפועל עכו. אם איהנה יכול להיות שאמשיך עוד שנה ואולי שנתיים".

בן דיין אמור להביא את השחרור שלו מקבוצתו בקפריסין, לעבור בדיקות ולעבור בבקרה. אם הכל יעבור בשלום הוא אמור לשחק מחר בליגה נגד בני סכנין. רועי לוי חזר להתאמן לאחר פציעה בכתף ותוך שבועיים יחזור לסגל. מהראן אבו ריא הביא השבוע טופס מחלה וככל הנראה יעדר לתקופה ארוכה של לפחות 3 חודשים.
הפגרה לאחר ההפסד נגד רמת השרון, הכניסה את שחקני הפועל עכו להמתנה מתוחה לפני המשחק נגד סכנין.

ביום שני התקיים מחזור נוסף במסגרת גביע הטוטו נגד הפועל חיפה שלהפועל עכו כבר אבדו הסיכויים להעלות לשלב הבא והמשחק היה בשביל עכו משחק הכנה טוב לקראת משחק הליגה נגד בני סכנין (שבת, 18:00, טוטו עכו).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות