fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר מועצת סניף הליכוד בעכו מונה למנהל מרכז הצעירים בנהריה

רותם אוחנה
רותם אוחנה (צילום ארכיון : יוסי פנסו)
רותם אוחנה
רותם אוחנה (צילום ארכיון : יוסי פנסו)

אחרי שלוש שנים שהיה נעול במנעולים, בקרוב ייפתח שוב מרכז הצעירים במידעטק בנהריה. השבוע נודע ל"צפון-1", כי מי שנבחר לעמוד בראש מרכז הצעירים הוא יו"ר מועצת סניף הליכוד בעכו, רותם אוחנה, בן 32, נשוי ואב לתינוק, מהנדס תעשייה וניהול. אוחנה לא יועסק ישירות על ידי עיריית נהריה. אוחנה יהיה מועסק באמצעות עמותת גרעין אומץ היושבת בעכו.

מטרת מרכז הצעירים היא לתת לצעירי העיר בגילאי 18- 35 סיוע בתחומי התעסוקה, ההשכלה הגבוהה, המעורבות החברתית ותרבות הפנאי. המשרד לפיתוח  הנגב והגליל וג'וינט ישראל משתתפים במימונו, וכבר השנה הועבר תקציב ראשוני של מיליון שקלים.

אוחנה הוא דמות מוכרת מאוד בפוליטיקה המקומית ומקורב לשרי הליכוד ולחברי כנסת. בעבר גם עבד במרכז הצעירים בעכו. בחתונתו לפני שנתיים התייצבה כל צמרת הליכוד. את היוזמה לחדש את פעילות מרכז הצעירים דרשה סיעת הצעירים במועצת העיר נהריה.

רותם אוחנה אישר את דבר מינויו. מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "למרכז הצעירים בנהריה מונה מנהל, מר רותם אוחנה, לאחר שזכה במכרז אותו הוציאה עמותת גרעין אומץ עכו שהיא הגורם המעסיק אותו. מרכז הצעירים מצוי בתהליכי הקמה במסגרתם החל המנהל הנ"ל בעבודה וצפויים להיקלט עוד 3 רכזים אשר יעסקו בנושאי עליה, דמוגרפיה, תעסוקה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות