fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועדת הפנים תקיים דיון דחוף בעקבות ניסיון ההתנקשות בלנקרי

חברת הכנסת מירי רגב, (ליכוד) הודיעה כי מיד לאחר החג, תכנס את ועדת הפנים והגנת הסביבה בנושא האלימות כלפי ראשי ערים מכהנים
השרה מירי רגב (צילום: כנסת ישראל)
אירוע חמור. ח"כ מירי רגב (צילום: כנסת ישראל)

יו"ר ועדת הפנים הנכנסת, ח"כ מירי רגב, התייחסה לאירוע החמור של ניסיון ההתנקשות בראש העיר שמעון לנקרי ואמרה כי "מדובר באירוע חמור ביותר״.
וועדת הפנים  תתכנס מיד לאחר החג לדיון דחוף בנושא האלימות כלפי ראשי ערים מכהנים. בדיון ייטלו חלק אנשי השלטון המקומי, משטרת ישראל, אנשי משרד הפנים והמשרד לביטחון פנים. ח"כ רגב: "זוהי חציית גבול מסוכנת ונראה כי החששות של ראשי הערים התממשו. ישנם ראשי ערים שחיים תחת איום מתמיד. מציאות זו חייבת להשתנות מן היסוד. פגיעה בנבחר ציבור היא קו אדום שנחצה  בשנית, בישראל".

רגב אף שוחחה עם מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, שאמר כי הוא רואה בחומרה רבה את האלימות כלפי ראשי ערים והסכים עימה כי יש לקיים דיון ממוקד בנושא זה. המפכ"ל יוחנן דנינו הוסיף כי יעלה את נושא האלימות כלפי ראשי הערים לראש סדר העדיפויות של המשטרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות