fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקדטים מקציני ים החליפו את השוטרים

חברי הפורום למען עכו חילקו השבוע סופגניות ל-500 ניצולי שואה וקשישים תושבי העיר
חנוכה שמח לניצולי השואה בעכו
התרגשו. ניצולי השואה בעכו (צילום: עצמי)

חברי הפורום למען עכו חילקו השבוע סופגניות ל-500 ניצולי שואה וקשישים תושבי העיר. חלוקת הסופגניות הייתה צריכה להיעשות על ידי 32 שוטרים, אך אלה הוזעקו לירושלים, וברגע האחרון הקדטים מקציני ים החליפו אותם וכך התאפשר מימוש משימה חשובה זו. המפגשים בין השוטרים והקדטים מקציני ים לבין הקשישים לוו בהתרגשות רבה. קדטית סיפרה שהמפגש עם הקשישים גרם לה להיזכר בסבתה ולהבין את בדידותה. היא הוסיפה ואמרה שמהיום והלאה היא מתכוונת להקדיש הרבה יותר זמן לסבתא. 

חנוכה שמח לניצולי השואה בעכו
התרגשו. ניצולי השואה בעכו (צילום: עצמי)

ישראל בן עזרא, חבר בפורום: "זה מצער ומקומם שבדרך כלל המוסדות מתנהגים כאילו ניצולי השואה הם ציבור שתמיד יהיה איתנו. האמת היא שבשקט, ללא התקוממות למרות מצוקתם הם עוזבים אותנו והולכים לעולמם ותוך שנים בודדות לא יישאר מהם איש. אותי זה מקומם שאין רשימה מסודרת, עם עדכון, לפי מצבם של הקשישים שחלקם מוגבלים בתנועה ואף גרים בבתים ללא מעלית. זה מקומם במיוחד, על רקע העובדה שתקציבים לא מגיעים ליעדיהם, לפי מצב המצוקה. אפשר לראות זאת גם בחלוקת המזון. כמובן מגיעים אלה שבריאים, ביניהם אפשר לראות צעירות, אך קשישים חולים והמוגבלים בתנועה, רובם נמקים בשקט. המרכז לחלוקת מזון לנזקקים עושה עבודה קדושה, ללא הפוגה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות