fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו: התקפה חריפה כנגד התנהלותו של חרזי

זה התחיל עם תקרית מינורית עם יובל שבתאי שהושעה, התנצל וחזר ונמשך באירוע מכוער כשעלי חטיב 'איבד את הראש' ונגח ללא כדור בפניו של שחקן נתנייתי. אחרי הקיץ הסוער שעבר על הקבוצה מתי יתחילו בהפועל עכו להתעסק רק בכדורגל?
אלון חרזי
איפה החיזוק? יועץ העל אלון חרזי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יובל נעים
קיץ לוהט בהפועל עכו. המאמן יובל נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דווקא כשהיה נדמה שהפועל עכו עולה על דרך המלך ומתרכזת רק בצד המקצועי, הגיע השבוע האחרון שבו נרשמה שרשרת אירועים משמעתיים. התקרית הראשונה היתה בשבוע שעבר, כשבאחד האימונים הגיב הקשר יובל שבתאי להערה של המאמן יובל נעים. האימון נקטע ושבתאי נשלח להצטנן במקלחת וגם הושעה עד להודעה חדשה. למחרת הגיע שבתאי לאצטדיון וביקש להתנצל בפני המאמן על התקרית. נעים התרצה ושבתאי חזר לעניינים.

אלון חרזי
רוצה לקבוע. חרזי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לאחר האירוע אמר נעים: "לא אסבול שום סטייה, ולו הקלה ביותר, בענייני משמעת. גם אם יש לשחקן הערה לצוות המקצועי על החלטה כלשהיא, יש מקום ויש דרך להגיד אותה. אני מקווה שלא רק יובל, אלא כל השחקנים הפנימו מה שקרה וזו תהיה הבעיה המשמעתית הראשונה וגם האחרונה".

אבל המציאות התנפצה לנעים על הפנים כשביום שני האחרון, במהלך משחק אימון שקיימה הפועל עכו נגד מכבי נתניה, התפתחה תקרית מכוערת בין הקשר עלי חטיב לשחקן נתניה ויקי כחלון. האירוע התרחש לקראת סיום, כשחטיב נראה נוגח, ללא כדור, בפניו של כחלון ההמום. במגרש התפתחה מהומה קלה שהסתיימה לאחר שהמאמן נעים הורה לחטיב לרדת מהדשא. השופט במשחק לא הסתפק בכך, ושלף לעבר חטיב כרטיס אדום. מאחר ומדובר בשופט רשמי מטעם ההתאחדות לכדורגל צפוי חטיב להחמיץ את משחק הפתיחה של הפועל עכו בליגה נגד אלופת המדינה מכבי ת"א. יו"ר הקבוצה יהודה ברששת: "לצערי, הייתי עד לאירוע וההתנהגות כלל לא מקובלת. במשך כל המשחק אוהדים וגם שחקנים של נתניה קיללו והתגרו בחטיב, וכנראה שהיה לו סף שבירה אבל הוא הגיב כמו שהגיב. למרות זאת, אני לא מצדיק ולא מסכים עם תגובתו וההחלטה להשעותו ולהעמידו בפני ועדת משמעת פנימית של הקבוצה, התקבלה על ידי הצוות המקצועי והניהולי פה אחד".

הצד המחאתי

גם בגזרת האוהדים לא שקט. רפי סולטן, מראשי חוג האוהדים, יצא השבוע בהתקפה חריפה כנגד התנהלותו של חרזי. סולטן: "נכון שלפני חודש תמכתי, הגנתי, היללתי ושיבחתי את המינוי של אלון חרזי, אבל היום אני מבין שמדובר בכישלון אדיר. הבן אדם פועל לבד, לא מתייעץ עם הצוות המקצועי, לא מקשיב לקולות האוהדים והתוצאה בהתאם. הקבוצה נראית רע מאוד וכל הזרים חלשים.

"הקבוצה, בהיבט המקצועי, לא מצליחה להתרומם ובתור אוהד אני לא מוכן לעמוד מהצד ולראות איך הקבוצה נהרסת. אלון לא צריך להתערב בשיקולים המקצועיים של המאמן יובל נעים ולתת לו יד חופשית בבחירת שחקנים ובהחלטות מקצועיות. המחאה רק התחילה ואני מקווה שראשי המועדון וגם ראש העירייה שמעון לנקרי, התעוררו מהר ויעשו סדר בעניינים". אלון חרזי סירב להגיב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות