fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את אבי דדוש, שף מלון רימונים חוף התמרים עכו

דדוש, בעל ניסיון רב במלונאות, מביא חידושים קולינרים מעניינים. בנוסף, הוא גם השף הצמוד של קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל
שדרוג קולינרי. השף אבי דדוש (צילום: יח"צ)
שדרוג קולינרי. השף אבי דדוש (צילום: יח"צ)

אבי דדוש בן 46, נשוי פלוס 2 מחיפה, התמנה לפני כשלושה חודשים להיות השף הראשי במלון רימונים חוף התמרים בעכו. דדוש מספר כי מגיל צעיר מאוד החליט להיות טבח וכבר בגיל 14 החל את קריירת הטבחות כשלמד בתיכון דביר את רזי המקצוע. בהיותו בן 16 עבד, תוך כדי לימודים, במלון דן כרמל עד שהגיע לגיל הגיוס. אז התגייס לחיל הים וגם שם עבד כטבח והועסק רבות באירועים מיוחדים שהיו בחיל.

לאחר שחרורו מהצבא, הגיע אבי לאילת ושם שהה כ-12 שנים. בתחילה עבד במלון נפטון (לימים רימוני סנטרל), במשך ארבע שנים, ולאחר מכן עבד במשך שמונה שנים במלונות ישרוטל: שף ראשי של פונדק מצפה רמון, מלון לגונה וסגן שף של רויאל ביץ.לאחר 12 שנים, חזר אבי לכור מחצבתו – חיפה שם היה שף ראשי בקראון פלזה במשך שבע שנים ושף ראשי בליאונרדו חיפה במשך ארבע שנים.בשלושת החודשים האחרונים, משמש דדוש כשף ראשי במלון רימונים חוף התמרים עכו, שם הוא אחראי על האירועים, כנסים, תפריטי המלון לאורחים וכל הקשור בתחום הקולינרי במלון.

שדרוג קולינרי. השף אבי דדוש (צילום: יח"צ)
שדרוג קולינרי. השף אבי דדוש
(צילום: יח"צ)

מלבד היותו שף במלון, בחמש השנים האחרונות, דדוש הוא השף של קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל והוא טס עם נבחרת השחקנים לכל מסעותיה בחו"ל, דואג לתפריט של השחקנים וצוות הקבוצה ומקפיד כי התפריט אותו הוא מבשל לשחקנים יהיה על טהרת האוכל הבריא והספורטיבי.דדוש מספר על העבודה במלון רימונים חוף התמרים: "ברמה המקצועית אנחנו משדרגים את המנות מבחינת קולינריה, מכניסים קצת מנות חדשות ומתאימים את עצמנו לאופנה הנוכחית. בעצם, מקיימים התעוררות גסטרונומית. היה אתגר להרים את המלון ולהביא אותו לפסגות חדשות ולהראות את קיומו על המפה, ובהחלט מתחילים לראות ניצוצות לקראת האביב והקיץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות