fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היוקרה הצפונית של חברת מנרב

לאור ההצלחה המסחררת ומכירתן של כ-200 דירות בפרויקט היוקרה "מנרב על הים" הממוקם על קו המים במרחק מטרים ספורים מחוף ארגמן בעכו, החלה חברת מנרב בשיווק הבניין הרביעי
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)

לאחר שנמכרו כל הדירות בשני הבניינים הראשונים ובחלק מהבניין השלישי בפרויקט היוקרה "מנרב על הים", הנושק לטיילת המתוכננת על רצועת החוף הים בעכו, החלה חברת מנרב בשיווק הבניין הרביעי. הבניינים כוללים 14 קומות ובהם 67 דירות מפוארות ומרפסות ענקיות. הדירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים שמהן נשקף מכל חלון נוף של המפרץ בגודל טבעי ומלא.

המחירים, החל מ-960 אלף שקלים ובזכות מיקומו של הפרויקט, ניתן יהיה ליהנות מהחזר מס הכנסה בשיעור של 9 אחוזים. קומפלקס המגורים היוקרתי "מנרב על הים" בעכו, יכלול 402 יחידות דיור, ב- 6 מגדלים מפוארים בני 14 קומות, הכוללים 67 יחידות דיור בכל מגדל. תמהיל הדירות כולל 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן מפנקות ופנטהאוזים מפוארים.

לדברי סמנכ"ל השיווק בחברת מנרב, אבי ביתן, "תנאי מימון מיוחדים מוצעים לכל לקוח וזאת בהתאם לצרכיו האישיים! חשוב גם להוסיף שבזכות מיקומו של הפרויקט, ניתן יהיה ליהנות מהטבת מס".

 "מנרב על הים" כולל דירות מעוצבות, מרפסות צופות לים ולהרי הגליל, סטנדרט בנייה גבוה ופיתוח סביבתי מושלם. ניתן לבחור ממגוון הדירות המוצעות:  דירות 3 חדרים, כ-80מ"ר + מרפסת כ-10מ"ר. דירות 4 חדרים, כ-105מ"ר + מרפסת כ-19מ"ר. דירות 5 חדרים, כ-117מ"ר + מרפסת כ-20 מ"ר. דירות גן, 5 חדרים, כ-158מ"ר + גינה כ-175מ"ר. פנטהאוזים מפוארים, 5 חדרים, כ-143מ"ר + מרפסת כ-51 מ"ר. 

פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
סטנדרטים חדשים. מנרב על הים בעכו דמייה: וויופונט

"מנרב על הים" בעכו, מציב סטנדרטים חדשים של איכות חיים, איכות סביבה, על המים, מעטפת מגורים חדשנית בסטנדרט בנייה חסר פשרות, תכנון לפרטי פרטים ועיצוב ייחודי, תריסים חשמליים, זכוכיות מבודדות ועוד. לובי מפואר עם פינות ישיבה בכל אחד מהמגדלים, חניות פרטיות שטחים ירוקים ונוף פתוח במרחק של 200 מטר מקו החוף ועוד. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים גל-אור פישביין.

 יצוין כי, חברת מנרב ממשיכה בקצב מואץ בעבודות ההקמה של פרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" בסביוני דניה בחיפה, שיכלול שני מגדלי יוקרה 156 יחידות דיור.

מתחם הספא בפרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" בסביוני דניה בחיפה, נפתח בימים אלה ומציע בריכת זרמים מפנקת וחדר כושר עם המכשור החדשני ביותר לרווחתם של הדיירים. מדובר בפרויקט הדגל של חיפה המוקם במיקום שקט ברחוב יהושע גלוברמן בסביוני דניה על ידי חברת מנרב, מציג את הנוף המרהיב של חיפה עם מפרט פרימיום וגם לאונג' מפנק, מגרש מיני גולף פרטי ודירות מרווחות עם מרפסות נוף גדולות. נותרו דירות אחרונות במגדל הראשון לאכלוס מיידי. רוב הדירות כבר נמסרו לרוכשים. במקביל, נמשך השיווק  של המגדל השני בפרויקט, שבנייתו נמצאת בעיצומה ויכלול גם 78 יחידות דיור ב-20 קומות. פרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" מכיל 156 יח"ד, בשני מגדלים, 20 קומות כל אחד.

מנרב בשמורה בסביוני דניה (הדמיה: ארקריאטיב ואדריכל דני בסנוסוב)
מנרב בשמורה בסביוני דניה (הדמיה: ארקריאטיב ואדריכל דני בסנוסוב)

תמהיל הדירות מגוון כולל דירות יוקרה של 5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים עם מפרט טכני מפואר ומפנק במיוחד. דירות 5 חדרים הם בגדלים של כ- 120-145 מ"ר עם מרפסות מרווחות בגודל של כ- 15-27 מ"ר. מחיר דירת 5 חדרים החל מ-1.99 מיליון שקלים. דירות הפנטהאוז הם בגודל של כ-235 מ"ר ומרפסות של כ- 80 מ"ר עם הנוף הכי יפה בישראל ובעיצוב פנימי מותאם לרוכשים.

 צמד מגדלי היוקרה "מנרב בשמורה" נבנים בלב חורש ירוק, מול נוף ים פנורמי, המציעים ליהנות מחוויית מגורים מפנקת המשלבת דירות מעוצבות, לובי מפואר, לאונג' מפנק, חדר כושר ובריכת זרמים אשר כבר פעילים לדיירי הבניין, עמדת שומר, ומפרט פרימיום המגדירים מחדש את סטנדרט היוקרה של חיפה. מחברת מנרב, נמסר עוד כי, רוכשי הדירות יקבלו ייעוץ וליווי בתכנון ועיצוב דירתם על ידי מעצבי החברה.

 פרויקט "מנרב בשמורה" בסביוני דניה תוכנן ועוצב על ידי דני בסנוסוב, מוותיקי האדריכלים בחיפה, מתוך השראה אורבנית מודרנית המשלבת קווים עיצוביים נקיים ועדכניים, לצד אווירה פסטורלית של נוף טבעי נדיר ביופיו. ההיקף כספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-390 מיליון שקלים. השיווק מתבצע על ידי חברת נתיב יש שיווק נדל"ן בע"מ.

קבוצת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי מר אברהם קוזניצקי המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. משנת 1983 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בת"א.

החברה פועלת במישרין ובאמצעות חברות הקבוצה בארבעה תחומים עיקריים: עבודות ניהול הנדסי וביצוע עבודות בנייה בפרויקטי נדל"ן, ותשתית במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים לצרכי שימוש מסחרי, תעשייתי ולמשרדים ונחשבת לחלוצה בתחום הזכיינות בישראל: זכתה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה לתקופה של 25 שנה של פרויקט "עיר הב"הדים", וכן מפעילה מתקני טיהור שפכים בשיטת B.O.T בבאר שבע ובנמל התעופה בן גוריון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות