fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויוה איטליה

ראש עיריית רומא ביקר בעכו
אריבדרצ'י. פיטוסי, לנקרי ואלמאנו (צילום: דוברות עיריית עכו)

ראש עיריית רומא ג'אני אלמאנו, ביקר בסוף השבוע שעבר בעכו. את פני האורח קיבל ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בלשכתו. אל ראש העיר התלווה גם שגריר איטליה בישראל פרצ'סקו תאלו. הביקור נפתח בקטע נגינה שבוצע על ידי נגני הקונסרבטוריון העירוני. בפגישה שהתקיימה בעיריית עכו השתתפו בין השאר סגן ראש העיר אדהם ג'מאל, ראשי מינהל, מנהל בית הספר טרה סנטה, מנהלת מרכז השימור הבינלאומי שלי אן-פלג והאמן יוסי פיטוסי, תושב העיר.

לנקרי סקר בפני אורחו את התפתחותה של העיר בשנים האחרונות ודיבר על הקשר החם שיש לעיר עכו עם העיר התאומה פיזה שבאיטליה. מר אלמאנו התרשם עמוקות מהעיר ונענה בחיוב להצעת לנקרי לקדם בהמשך שיתופי פעולה נוספים בין הערים. לדבריו, העיר רומא רואה בעין יפה את הקשרים עם עכו ולא בכדי הם השקיעו במרכז השימור הבינלאומי בעכו הנקרא על שם רומא.

אריבדרצ'י. פיטוסי, לנקרי ואלמאנו (צילום: דוברות עיריית עכו)

לנקרי העניק לאורחו במתנה ציורים מעשי ידיו של  יוסי פיטוסי, העוסק בין השאר בתחום שימור העיר, ואילו ראש העיר רומא העניק ללנקרי מדליה של העיר רומא. לאחר מכן יצאה הפמלייה לביקור במרכז השימור הבינלאומי בעיר העתיקה ולסיור במכמניה של העיר הקסומה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות