fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אקדח משתיק קול, מחסניות וחצי ק"ג סמים נתפסו בביתו של תושב עכו

החשוד בן 42 נעצר במיידית, אך שוחרר אחרי יומיים. עורך דינו אבי אמר טען כי הסמים והאמל"ח נתפסו מתחת לביתו ורבים אחרים יכלו להניח אותם במקומם. עו"ד עמר: "מרשי לא עמד לחסל אדם כפי שרמזה המשטרה"
תפיסת אמל"ח
תפיסת אמל"ח (צילום: דובר מחוז צפון יהודה ממן)
עו"ד אבי אמר
עו"ד אבי אמר (צילום עצמי)

ימ"ר גליל עכו ערך השבוע פשיטה בביתו של תושב עכו, בן 42  המוער למשטרה בתחום עבירות הסמים.  בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידת הימ"ר כי בביתו בעיר מוסלקים אקדח, תחמושת ואמל"ח שונה כמו אפוד קרמי וסמים. בסיום הפשיטה והחיפוש, נעצר התושב ונתפסו מתחת לביתו אקדח עם משתיק קול, מחסניות רבות, חפצים החשודים כגנובים וכן חצי קילו חשיש.

החשוד נעצר מיידית על-ידי המשטרה והובהל לחקירה. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו בשמונה ימים, החשוד שכר את עורך הדין אבי אמר שחקר את נציג המשטרה בחקירה נגדית והצליח להוכיח כי הסמים והנשק לא נמצאו בתוך הבית אלא מחוצה לו ולמקום בו הם נמצאו לכל אדם יש גישה, בנוסף הוכח כי לחשוד יש שבעה אחים נוספים וכי החשוד גר במקום אחר עם אשתו וילדיו ואילו במקום בו נתפסו הסמים והנשק גרה אימו ולכן לכל אחד מבין האחים והאזרחים בכלל יש גישה. מחקירת הסנגור עלה כי הסמים והאקדח היו עטופים בניילון והסנגור הסביר לבית המשפט כי טביעות אצבע לא נתפסות על ניילון ולכן אף לא קיים חשד סביר לביצוע העבירות.

בית המשפט קיבל את טענותיו של עו"ד עמר והורה על הארכת מעצר של יומיים בלבד ועד אז יתקבלו תוצאות בדיקות המעבדה, לאחר יומיים בהם בחנה המשטרה את התיק בשנית לאור בקשתו של עו"ד אמר, הוחלט על שחרור החשוד.

עו"ד עמר בתגובה: "מרשי לא ידע על קיומם של הנשק והסמים, מרשי לא ביצע את העבירות המיוחסות לו ובטח לא עמד לחסל אדם כפי שרמזה המשטרה, לראיה שוחרר מרשי"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות