fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

76 ילדים וילדות חגגו את הגיעם למצוות באירוע מרגש

החגיגה הגדולה התקיימה ביום חמישי שעבר בהיכל הספורט. כיבדו בנוכחותם: רבי דוד אבוחצירא ויו"ר עמותת ציונה רוז'ה פינטו. עמותת ציונה היא תורמת גדולה לפרויקט
רבי דוד אבו חצירא, ראש העירייה ז'קי סבג ורב העיר ישעיהו מייטליס
רבי דוד אבו חצירא, ראש העירייה ז'קי סבג ורב העיר ישעיהו מייטליס (צילום: סיון פרג')

זו השנה החמישית שבה מקיימת עיריית נהריה את אירוע בני/בנות המצווה. באירוע שהתקיים ביום חמישי שעבר השתתפו 76 ילדים ובני משפחותיהם מנהריה, ממרכז הקליטה תפוז ומספר בני מצווה מקרית ים ושלומי שהוזמנו להשתתף באירוע.

היום המרגש החל בשעות הבוקר כשהילדים ובני משפחותיהם הגיעו לבית הכנסת יצחק אבינו בנהריה בו התקיים אירוע העלייה לתורה במעמד רבי דוד אבוחצירא, רב העיר, ישעיהו מייטליס, ראש העירייה, ז'קי סבג, יו"ר עמותת ציונה, רוז'ה פינטו ונציגי ההעמותה, מנהלים ועובדים בעיריית נהריה.

"אני מברך את עמותת ציונה על התרומה הגדולה בקיום האירוע ומודה לעומד בראשה מר רוז'ה פינטו על הסיוע לנהריה לכל אורך השנה. ברצוני לברך את ראש העירייה, ז'קי סבג, על פועלו הרב למען התושבים ועל מסורת מבורכת זו אותה הוא מקפיד לקיים מדי שנה ומאחל לו כי ימשיך בפעילותו הענפה. לחתנים, הכלות ובני משפחותיהם אשר זכו להגיע ליום מרגש זה, אני מאחל הצלחה רבה בהמשך דרכם", אמר הרב דוד אבוחצירא.

רבי דוד אבו חצירא, ראש העירייה ז'קי סבג ורב העיר ישעיהו מייטליס
רבי דוד אבו חצירא, ראש העירייה ז'קי סבג ורב העיר ישעיהו מייטליס (צילום: סיון פרג')

"אירוע בני/בנות המצווה מתקיים הודות לתרומתו האדיבה של עמותת ציונה. במהלך יום זה עולים הילדים לתורה ומשתתפים באירוע מכובד עם בני משפחותיהם. כל פנייה שלי לעמותת ציונה נענתה בחיוב, באהבה ובנדיבות, אני רוצה להודות לך, חברי, רוז'ה פינטו ולעמותת ציונה, על תרומתכם הרבה והיותכם עוגן לנהריה", אמר ראש העירייה סבג.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות