fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנועת גיבורים קטנים החלה פועלת גם בנהריה

"גיבורים קטנים" היא תנועה חברתית הפועלת למען ילדים בעלי מוגבלויות. היא עורכת עבורם ימי כיף ופעילויות שונות ומסייעת בבתי הספר
רחוב ז'בוטינסקי בנהריה
העמותה מגיעה לנהריה (צילום: תאיר פז)

התנועה החברתית לילדים בעלי מוגבלויות גיבורים קטנים מרחיבה לראשונה זה 13 שנים, את טווח פעילויותיה ומשתפת פעולה עם בתי ספר לחינוך מיוחד מצפון הארץ. התנועה נוסדה לפני 13 שנה כתנועה חברתית, הפועלת בקרב ילדי החינוך המיוחד הסובלים ממוגבלות שכלית. לאחרונה חתם נשיא התנועה ד"ר יריב וינצר, על הסכם שיתוף פעולה עם שישה בתי ספר נוספים בנהריה, עכו, קרית חיים טבריה וחיפה. במסגרת שיתוף הפעולה, תעניק התנועה ימי כיף, פעילויות יוצאות דופן וסיוע לבתי ספר עבור הילדים.

וינצר מסביר: "אחת המטרות המרכזיות של עמותת 'גיבורים קטנים' היא להגיע לכל בתי הספר של בעלי המוגבלויות בכל רחבי הארץ על מנת לסייע להם, להוציא אותם מעט מהשגרה היומיומית ובעיקר לתת להם להרגיש כמו כולם. עד היום הגענו לכ-40 בתי ספר עם כ- 6000 ילדים ואני מאמין שעד 2016 נוכל להתרחב ב- 25 אחוז נוספים.

העמותה נעזרת ב- 1000 מתנדבים ומתנדבות, בעיקר אנשי עסקים, שמארגנים טיולי ג'יפים אתגריים במכוניותיהם הפרטיות. עבור הרחבת הפעילות צפונה, גייסה העמותה עוד 25 מתנדבים וקוראת לנוספים לחבור לשורותיה, כך שתוכל להתרחב עוד יותר.

וינצר: "שיתוף הפעולה בבתי הספר יכלול כמובן את טיולי הג'יפים המסורתיים המזוהים עם העמותה, תרומת מחשבים לבתי הספר, קיום פעילויות משותפות עם אגודות ספורט, מפגשים וביקורים של אנשי עסקים, גופים עסקיים ואף 'גיוס סימבולי' של הילדים לצבא ההגנה לישראל. פעילות העמותה מוקדשת לקרב בין עולמו של האדם הרגיל לעולמו של הילד והאדם המוגבל בשכלו, להעניק תחושת שוויון, מסגרת תומכת ולהכשיר אותם לחיים עצמאיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות