fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תואר ד"ר כבוד הוענק לרעיה שטראוס בן דרור

התואר הוענק לשטראוס- בן דרור מאוניברסטית בר- אילן, על תרומה לקידום הכלכלה והחברה בישראל ולקידום הרפואה בגליל
רעיה שטראוס בן-דרור
רעיה שטראוס בן-דרור (צילום: באדיבות אוניברסיטת בר אילן)

בטקס חגיגי הוענק תואר ד"ר לשם כבוד לרעיה שטראוס בן דרור, על פעילותה רבת השנים לקידום הכלכלה והחברה בישראל, ועל היותה חלוצה בעולם הפילנתרופיה הישראלי. בנוסף צוינה תרומתה לפעילות הפקולטה לרפואה בגליל, המסייעת לשיפור שירותי הבריאות בצפון הארץ ומקדמת את נגישותם לתושבים.

רעיה שטראוס בן-דרור
רעיה שטראוס בן-דרור (צילום: באדיבות אוניברסיטת בר אילן)

מנכ"ל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, ויושב ראש עמותת ידידי המרכז הרפואי, מיכאל אילוז, בירכו את שטראוס בן דרור, המשמשת כנשיאת עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל, עם קבלת תואר "דוקטור כבוד" מאוניברסיטת בר אילן.

"התואר המכובד מבטא את תרומתך לפיתוח האוניברסיטה בכלל והפקולטה לרפואה בגליל בפרט. את זו שהובילה את הקמתו של המכון למחקר רפואי, ואת זו שמחבקת את הסטודנטים, תומכת בהם ומסייעת להם לקשור את עתידם כאן בגליל, האזור שאת כל כך אוהבת ומקדמת ללא לאות. התואר הזה הוא גם אות לתמיכה הבלתי מסויגת שלך בנו, המרכז הרפואי לגליל. אנחנו אסירי תודה לך על הידידות, על המנהיגות, ועל המעורבות והחתירה למצוינות והישגים", ציינו ד"ר ברהום אילוז בברכתם.

בימים אלה נשלמות התכניות להקמתו של מכון מחקר מתקדם במרכז הרפואי לגליל, בתרומה של רעיה שטראוס ואוניברסיטת בר אילן. מכון המחקר ישרת את חוקרי הפקולטה לרפואה ואת הסטודנטים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות