fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רעיה שטראוס קבלה את אות פול האריס

רוביק דנילוביץ', יו"ר קק"ל אפי שטנצלר ופרופ' אמנון כרמי הם מקבלי אותות פאול האריס מטעם רוטרי ישראל לשנת 2013-2014
מקפיצה את הגליל. רעיה שטראוס בן דרור (צילום: יח"צ)
מקפיצה את הגליל. רעיה שטראוס בן דרור (צילום: יח"צ)

 

רעיה שטראוס בן דרור (צילום: יח"צ)

"כמדי שנה אישי הציבור שנבחרו מצטרפים לרשימה מכובדת של אישים שהביאה ומביאה גאווה למדינת ישראל, כל אחד מהם פעל ופועל מתוקף תפקידו, מעמדו ויכולתו למען שיפור איכות החיים של החברה הישראלית והטביע את חותמו בתחום פועלו. אני מברך את מקבלי האותות ומאחל להם ולנו עוד שנים רבות של עשייה משמעותית ובעלת ערך", כך אמר נגיד רוטרי ישראל שאול ד'אנג'לי בטקס.

בטקס רב משתתפים שנערך במלון נוף, חיפה, העניקה השבוע רוטרי ישראל את אותות פאול האריס לאישי ציבור מובילים על תרומתם ופועלם למען הקהילה והחברה בישראל. בטקס נכחו ראש עיריית חיפה שברך את מקבלי האותות, אישי ציבור מהעיר חיפה וחברי רוטרי רבים. אותות פאול האריס מוענקים מדי שנה לאישי ציבור, מחקר ותרבות בולטים בפועלם למען הקהילה והחברה בישראל, על שם מייסד הרוטרי העולמי, פאול האריס. אות פאול האריס הינו האות הנכבד והיוקרתי ביותר של ארגון רוטרי.

כמו כן, אותות פאול האריס הינם מסורת של מעל ל- 40 שנה אשר במסגרתה מעלה רוטרי על נס את פועלם של אישי ציבור למען הקהילה, כחלק מאג'נדה המקדמת ערבות הדדית אישית וחברתית בחברה הישראלית. על עמיתי אותות פאול האריס עד היום נמנים נשיאים, ראשי ממשלה, שופטים, אישי חברה ורוח, ביניהם: ראשי הממשלה דוד בן גוריון ומנחם בגין ז"ל, נשיאי המדינה: יצחק נבון, יצחק הרצוג, עזר ויצמן ז"ל ומר שמעון פרס יבדל"א. כמו כן, האות ניתן לאישי ציבור בולטים ביניהם סטף ורטהיימר, אייבי נתן, דב לאוטמן ז"ל ועוד.

האישים שנבחרו לקבל את האות לשנת 2013-2014, נבחרו ע"י הוועדה הבוחרת של רוטרי אשר בחרה השנה את האישים מתוך 10 אישי ציבור ששמם עלה כראויים ביותר לקבלת האות. מתוך העשרה נבחרו אלו שהיו בחוד החנית של העשייה החברתית בישראל לשנת 2013-2014.

האות הוענקה לאישים: ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', יו"ר קק"ל אפי שטנצלר ופרופ' אמנון כרמי. על שטראוס בן- דרור נכתב:  "רעיה הינה נשיאה משותפת של "שטראוס השקעות" ופעילה חברתית האחראית על פיתוח המיזם הראשון לאשכול כלכלי-חברתי בתחום התיירות באזור הגליל המערבי. שטראוס בן דרור רתמה אל הפרויקט מאות יזמים מהגליל המערבי בשאיפה להפוך את ישראל למדינה מובילה באיכות החיים של תושביה"

בן דרור סיכמה: "בניית הארץ לא הסתיימה, עלינו בדור שלי ובדור שאחריו להמשיך להעמיק, ולבנות את החברה . מצוינות זו הציונות החדשה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות