fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי שילינג מונה למנהל המקצועי של עירוני נהריה

רועי שילינג
זה הזמן הנכון. רועי שילינג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

זה היה רק עניין של זמן עד שרועי שילינג, מי שנחשב למוח כדורסל, יחזור לעירוני נהריה בתפקיד משמעותי. אתמול (שלישי) הודיעה הנהלת עירוני נהריה כי שילינג ימונה למנהלה המקצועי של הקבוצה הבוגרת ויהיה האיש המקשר בין המאמן להנהלת הקבוצה.

שילינג, שליווה את הקבוצה העונה ברגעי המשבר שלה על תקן יועץ מנטאלי, שימש כעוזרו של אבי אשכנזי בימי הזוהר של המועדון בראשית ימיו בליגת העל ובקדנציה נוספת כעוזרו של יעקב ג'ינו. בשנים האחרונות עבד במחקלת הנוער של נהריה ושל משגב וכתב טורי דעה באתר ספורט.

רועי שילינג
רועי שילינג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

רועי שילינג: "אני מודה להנהלה על האמון ושמח לחזור לעבוד במלוא הקצב במועדון בו ביליתי את מירב שנותי. בשנים האחרונות סייעתי בתחום המנטלי, ובחודשיים האחרונים הגברתי את פעילותי ונשאבתי בחזרה לתחום. תפקיד המנהל המקצועי שמהוה את החולייה המקשרת בין ההנהלה לצוות המקצועי הוא מעניין ומאתגר, ואני מבטיח לעבוד קשה בכדי שנצליח לבנות קבוצה שתתמודד בצורה טובה בעונה הבאה".

אחרי 3 עונות עירוני נהריה נפרדה מאריק אלפסי וכעת על שילינג יהיה למצוא מאמן חדש לקבוצה. שמו של ברק פלג עלה כאופציה, אך פלג החליט להשאר במכבי חיפה שירדה לאומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות