fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי חגאי עזב את עירוני נהריה

המאמן, שהגיע לנהריה לפני שתי עונות, במהלכם הצעיד את הקבוצה לליגת העל ושרד עמה את העונה השנייה, אמר: "מיציתי. נהריה תישאר בליבי"
רועי חגאי (צילום: מיכה פישנזון)
רועי חגאי (צילום: מיכה פישנזון)
רועי חגאי (צילום: מיכה פישנזון)
מרוצה. רועי חגאי (צילום: מיכה פישנזון)

אחרי אינספור שמועות וספקולציות, עכשיו זה רשמי: אחרי שנתיים בתפקיד, בהן העלה את עירוני נהריה לליגת העל ושרד עמה את עונת הבכורה המחודשת שלה בליגת העל, המאמן רועי חגאי עוזב את נהריה.
בהודעה שפרסם המועדון נמסר: "מועדון הכדורסל עירוני נהריה מבקש להודות למאמן רועי חגאי על שתי עונות בהן אימן את הקבוצה וזכה עימה להישגים. הנהלת המועדון מכבדת את החלטתו של המאמן שלא להמשיך לעונה שלישית ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

חגאי: "עברתי בנהריה שנתיים מדהימות. בעונה הראשונה עלינו לליגת העל ובמהלך העונה השנייה, אחרי שכבר הייתי עם רגל וחצי חוץ לקבוצה, עשינו ניצחון גדול על הפועל ירושלים ומשם, הכל היסטוריה. היו לנו ניצחונות מרשימים על הפועל ת"א, חולון, אילת, ירושלים וראשון לציון, ופספסנו את ההעפלה לפלייאוף העליון בגלל מכת פציעות שפקדה את שחקני הקבוצה. אני גאה בעובדה שקידמנו את רוברט רות'בארט, שהפך להיות סנטר מוביל המאמן, שהגיע לנהריה לפני שתי עונות, במהלכם הצעיד את הקבוצה לליגת העל ושרד עמה את העונה השנייה, אמר: "מיציתי. נהריה תישאר בליבי"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות