fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קובי ויצמן יתמודד למועצת העיר נהריה מטעם הבית היהודי

רוצה להשקיע בחינוך בעיר ויש לו ביקורת על פרויקט נהריה וילג': "משקיעים שני מיליון שקלים כדי שבני נוער יהיו ערים כל הלילה ויישנו ביום
קובי ויצמן
שינויים בחינוך קובי ויצמן (צילום: יח"צ)
קובי ויצמן
שינויים בחינוך קובי ויצמן (צילום: יח"צ)

קובי ויצמן, המנהל לשעבר של בית החסד בית נריה ומנהל ישיבת ההסדר נהר דעה, מתפנה בגיל 38 לפוליטיקה המקומית ומתמודד למועצת העיר נהריה מטעם מפלגת הבית היהודי.

במשך 11 שנים ניהל קובי ויצמן את ישיבת נהר דעה ועודד 80 משפחות צעירות לבוא להתגורר בנהריה במסגרת גרעין ההתיישבות. ויצמן שנחשב כיום לאחד האנשים הקרובים ביותר לסגן שר החינוך אבי ורטמן, רוצה להשקיע בחינוך בעיר, ויש לו ביקורת על פרויקט נהריה וילג'. לדבריו, כך מחנכים ילדים להיות בליינים מגיל צעיר, לישון בבוקר ולהיות ערים בלילות. הוא לא מבין מדוע בכל הפעילות הזאת לא מכניסים ערכים. הוא גם מאוכזב. המנדט שהיה לציונות הדתית בנהריה, שהחזיק בו דורון משה, עבר לש"ס.

ויצמן: "20 שנה שהבית היהודי לא התמודד למועצת העיר בנהריה ואני שמח שזה קורה בבחירות האלה. מאז שאני מלווה את סגן שר החינוך אבי ורטמן, אני מבין כמה פרויקטים מתפספסים בנהריה. המטרה שלי היא להפעיל בעיר פרויקטים בהיקפים גדולים ולעודד שוויון בנטל. אני מרגיש שנקראתי לדגל, לחזור עם הבית היהודי לנהריה. את ההצלחה בבחירות הארציות, אני מקווה לתרגם גם להצלחה בנהריה".

למה לך פוליטיקה עכשיו?

"אנו חייבים שתהיה לנו נציגות במועצה. אני רוצה לקדם כיתות לימוד בבית הספר אבן שוהם למען התלמידות שחוצות כל בוקר את הכביש, כדי ללמוד באולפנת הראל. אני רוצה להעביר את בני הנוער של בני עקיבא ממתחם במקלט למקום נורמלי. בשביל זה צריך שיתוף פעולה עם הרשות וצריך איש ציבור שמבין את הצרכים. התפישה שלנו היא, כמובן, לשרת את כל תושבי העיר ולהקצות משאבים בתחום החינוך. בעבודה שלי אני רואה שיש פרויקטים שכלל לא ממושים בנהריה, וחבל. משקיעים שני מיליון שקלים כדי שבני נוער יהיו 'ינשופים' (נהריה וילג'), שיהיו ערים כל הלילה ויישנו ביום. אף אחד שם לא מדבר על ערכים. אני מקווה שתושבי נהריה יודעים שאני יכול לקדם את העיר גם במשאבים וגם בשינוי חשיבה. אנחנו לא מתכוונים לתמוך באף מועמד, אלא לחזק את כוחנו בסיעה. אני חושב שבנהריה מחפשים פנים חדשות ואני מקווה שנפתיע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות