fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמח המרמן ייבנו 745 דירות בחוף אכזיב

חברות אלקטרה מגורים וצמח המרמן יקימו פרויקט ענק הכולל בשלב הראשון כ-745 יח"ד. מדובר בעסקת קומבינציה, שבמסגרתה בעלי הקרקע יהיו זכאים לקבל 21% מתקבולי מכירת דירות המגורים. צפי ההכנסות לחברות עומד על כ-800 מיליון שקלים
שכונה סגורה. הדמיית פרויקט אכזיב (הדמיה יח"צ)
שכונה סגורה. הדמיית פרויקט אכזיב (הדמיה יח"צ)

זו הפעם הראשונה שיוצאת לדרך שכונת מגורים על הים באכזיב. הפרויקט של אלקטרה מגורים וצמח המרמן ייבנה בצמוד לרצועת החוף המרהיבה של אכזיב, כאשר התב"ע מאפשרת לבנות דירות בבנייה רוויה בחלק הצפון מערבי של נהריה.

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה מגורים, ציין כי "ניגשנו לפרויקט אכזיב עם צמח המרמן מתוך אמונה גדולה במקום הנדיר הזה, אשר בזכות מפרצי הים הכחולים, נקרות הסלע, הצמחים המיוחדים הפך לשמורת טבע מוכרת בכל העולם. לראשונה בישראל מוקמת שכונה על רצועת חוף בתלותית הנושקת לים התיכון. השכונה תיבנה על קו החוף של אכזיב בסטנדרט גבוה וברמת מחירם נגישים ביחס לייחוד שלהן. זה הפרויקט הראשון אותו מקימה אלקטרה מגורים מחוץ לאזור המרכז, אך אינו האחרון. בכוונת אלקטרה להעמיק את פעילותה בתחום המגורים בשנים הקרובות בכל חלקי הארץ".

מגדלי אכזיב  הדמיה יח"צ
מגדלי אכזיב הדמיה יח"צ

מנכ"ל צמח המרמן חיים פייגלין הוסיף כי "אנחנו משיקים יחד עם אלקטרה מגורים את הפרויקט הצפוני האטרקטיבי ביותר בישראל כיום, ובצמוד לאחת מרצועות החוף המדהימות ביותר. העיר נהריה צפויה לגדול בשנים האחרונות בכ-4,000 יח"ד, כאשר הפרויקט באכזיב יהיה המהותי ביותר בתכניות. מדובר באחד הפרויקטים המיוחדים שייבנו בשנים הקרובות בישראל, ובוודאי בצפון הארץ".

השכונה החדשה שבונות אלקטרה מגורים וצמח המרמן תשתרע על פני כ-65 דונם. הפרויקט ייבנה כשכונה סגורה שתכלול 18 בניינים בגובה של בין 6-9 קומות כאשר על פי התכנון, כל דירה תשקיף אל הים התיכון. כמו כן, הטיילת של העיר נהריה תיסלל עד לפארק אכזיב (קלאב מד המיתולוגי) ולמעשה תעבור בסמוך לשכונה עצמה, כאשר השטח שבין הקו הראשון של הבתים לחוף הים (כ-150 מטר) הוכרז כגן לאומי ויישאר כפי שהוא.

האדריכל שנבחר לפרויקט הוא רני זיס, אדריכל ומתכנן ערים עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתכנון בתי מלון ופרויקטי דיור יוקרתיים. זיס היה אחראי בין היתר על חידושו של מלון הפלאזה הידוע בניו יורק, שזכה לפרסום בעולם כולו. כמו כן הוא תכנן את מלון קוונטין בברלין ומלוןWroclaw Scheme בפולין. בארץ זיס תכנן את פרויקט הרברט סמואל 10 של עופר השקעות, את מגדל G בתל אביב, מלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה, מלון הרודס בתל אביב, מגדל ריץ ברחוב רוטשילד בת"א ופרויקטים רבים נוספים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות