fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: מהפך בכניסה לעיר

בניין הרכבת בכניסה לעיר, העומד כבר שנים מיותם, הולך להפוך יפה ותוסס. הוא ישמש מלונית עם 60 סוויטות ויחובר בגשר המיתרים לקניון ארנה. היזם יוסי אביב: "אני מקווה שבתוך מספר חודשים הבניין יאוכלס. אין ספק שהוא יתרום רבות לעסקים"
נרכשה ב-7 מיליון שקלים. כך תיראה המלונית (הדמיית מחשב)

בניין הרכבת בנהריה, המוכר יותר בשמו "המלונית", יחובר בגשר המיתרים לקניון ארנה שנמצא בימים אלה בעיצומה של הבנייה. הבניין, הממוקם בשדרות געתון 1 ושעמד מיותם יותר מעשור, נרכש לפני כשנה וחצי על ידי איש עסקים יוסי אביב. מדובר בעסקת הנדל"ן מהגדולות שנערכו בשנים האחרונות בעיר. המלונית, ששטחה 3003 מ"ר, נרכשה בסכום של 7 מיליון שקלים.

נרכשה ב-7 מיליון שקלים. כך תיראה המלונית (הדמיית מחשב)
עו''ד אושרי שלוש
מקדם את הפרויקט. עו"ד שלוש (צילום: ראובן קופיטצ'ינסקי)

הצומת הראשי-עם גשר המיתרים, קניון ארנה והמלונית החדשה – יהפוך את הכניסה לנהריה ליוקרתית ביותר בצפון הארץ. בניין הרכבת של שבע הקומות "יושב" על תחנת הרכבת סמוך לכביש 4 ומול קניון ארנה. גשר המיתרים, שיחבר בין המלונית לארנה, ייצא מהקומה השלישית של המלונית.

העסקה נחתמה באמצעות עו"ד אושרי שלוש, שמקדם יחד עם היזם את הפרויקט בשיתוף פעולה עם עיריית נהריה. זוהי העסקה השנייה של אביב בעיר. לפני כמה שנים הוא רכש את הבניין המסחרי בהרצל פינת מייסדים. ייעודו של הנכס: מלונית הכוללת 60 סוויטות, קומת מבואה וקומת גג עם בריכה. בבניין הושקעו המערכות המתקדמות ביותר שנמצאות כיום בשוק לרבות מערכות חשמל חכמות. החיפוי החיצוני של הבניין יהיה בחלקו אלומיניום וזכוכית.

עו"ד שלוש אמר השבוע: "הפוטנציאל העסקי והנדל"ני של נהריה מוכח בכל רגע. בבניין הרכבת הושקעו סכומי עתק. מדובר בשינוי חיצוני ותדמיתי לעיר. אנו פועלים באופן נמרץ על מנת שיזמים רבים יגיעו וישקיעו בפרויקטים מיוחדים וגדולים בעיר".

איש העסקים יוסי אביב: " נהריה זו עיר עם עתיד, זו השקעה שתישא פרי".

הכתבה המלאה תפורסם היום (חמישי) בגיליון הנדל"ן המיוחד של חדשות נהריה 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות