fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה: ליאור שגב ימונה לקפטן הקבוצה

אחרי שהחליט בתחילת הקיץ כי הקפטן בשנתיים האחרונות אורן בן חמו לא ימשיך בקבוצה, מסתמן כי המאמן רועי חגאי יעביר את סרט הקפטן לרכז ליאור שגב
ליאור שגב (צילום: מיכה פישנזון)
הקפטן החדש. ליאור שגב (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה ממשיכה באימונים האינטנסיביים לקראת משחקי העונה הקרובה וגביע המדינה בעוד קצת יותר מחודש, כשהדגש עד כה הוא על אימוני כושר גופני והחיבור בין השחקנים.

השבוע היה לרשותו של המאמן רועי חגאי סגל שחקנים מלא עם הצטרפותם של האמריקאים נייט מילר שנחת ערב ראש השנה וקני לאוסון שהגיע מספר ימים קודם לכן וכבר הספיק להתאמן עם הקבוצה.

ביום שני 16.9 נהריה תארח את הפועל גליל עליון למשחק אימון ראשון מבין חמישה שנקבעו לה. ביום שני 22.9 תארח את מכבי נתניה מליגת העל, ביום שני 23.9 תארח את הפועל עפולה, ביום שישי 27.9 תתארח אצל הפועל כפר סבא וביום ראשון 29.9 תתארח אצל הפועל גליל עליון.

חגאי עדיין בחיפושים אחרי שחקן גבוה נוסף להשלמת הסגל ולא מן הנמנע שאחד כזה יגיע תוך כדי העונה אם השיחות עם רביב פיטשון לא יעלו שלב. כרגע נראה שהגעתו של פיטשון רחוקה מלהתממש.

אחרי שהחליט בתחילת הקיץ כי הקפטן בשנתיים האחרונות אורן בן חמו לא ימשיך בקבוצה, מסתמן כי חגאי יעביר את סרט הקפטן לרכז ליאור שגב.

על מה תשים דגש השנה?
חגאי: "הרבה הגנה. קודם כל אני מאמן הגנתי, לפני הכל. על החיבור אחד לשני שנהיה כמו משפחה. זה מאד חשוב שהשחקנים יאהבו אחד את השני ויהיו אחד עם השני ובגלל זה אנחנו מתאמנים הרבה ואני מרגיש שזה מתקדם לכיוון הנכון. בהתקפה יש לנו הרבה כישרון בקבוצה, צריך לחבר את זה שזה יראה הכי טוב שאפשר".

ליאור שגב (צילום: מיכה פישנזון)
הקפטן החדש. ליאור שגב (צילום: מיכה פישנזון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות