fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמנכ"ל השיווק של סלע בינוי: "דירות היוקרה בנהריה נחטפות"

הפרויקט המפואר בית וידנפלד, ברחוב פינסקר בנהריה מקדים את לוחות הזמנים; סמנכ"ל השיווק רועי בן שלוש: "התקדמות הפרויקט, בד בבד עם קצב המכירה הגבוהה של הדירות, מוכיחים כי ציבור הלקוחות נבון, ויודע להבחין בעסקה משתלמת שכוללת מיקום מרכזי, מפרט מפואר ומחיר טוב
פרויקט בית וידנפלד
בית חכם. פרויקט בית וידנפלד (צילום: סלע בינוי)

"הפידבקים שאנחנו מקבלים הביאו אותנו למסקנה שהדרך הנכונה היום היא לתת יותר ללקוח. כל דייר חדש וכל משפחה לא מוכנים לקבל בינוניות, כולם בודקים, משווים מחירים ומתמקחים. התקדמות הפרויקט, בד בבד עם קצב המכירה הגבוהה של הדירות, מוכיחים כי ציבור הלקוחות נבון, ויודע להבחין בעסקה משתלמת שכוללת מיקום מרכזי, מפרט מפואר ומחיר טוב. למעשה הדירות בפרויקט נחטפות", כך מסביר סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי רועי בן שלוש, הבונה את פרויקט בית וידנפלד ברחוב פינסקר בנהריה.

הפרויקט נכנס לשלב עבודות השלד בו מוצעות דירות 4 ו- 5 חדרים מיני פנטהאוזים ודירות גן, נראים חידושים יוצאי דופן בבנייה בצפון, בהם הטמעת מערכות בית חכם. חברות הבנייה, שערות למצב בשוק, מציבות סטנדרטיים חדשים בבנייה החל מהתכנון, דרך רמת הגימור והמפרט הטכני. חברת 'סלע בינוי' מסבירה כי הלכה צעד אחד קדימה ואפיינה את המפרט הטכני של כלל הדירות בפרויקט כמפרט פנטהאוז יוקרתי, בכלל הדירות בפרויקט.

הפרויקט ברחוב פינסקר בעיר, מתאפיין במפרט הכולל מערכת טכנולוגית בית חכם: לראשונה באזור, חלונות רחבים מאוד, דלתות עם נעילה מגנטית, מערכות לטיהור אבנית, כלים סניטריים מעוצבים, מטבח מפואר ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות