fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופי: מהנדס העירייה דורון לבב מסיים את תפקידו

בית המשפט דחה את ערעורו וקבע כי פיטוריו נעשו משיקולים עניינים. העירייה תשלם ללבב שלושה חודשי שכר מבלי שיידרש לעבוד יום נוסף. לבב: "אני מודה על הזכות שהיתה לי לשרת את תושבי העיר ומקווה להמשיך לשרת אותם גם בעתיד בתפקיד אחר"
דורון לבב
דורון לבב (צילום: ארכיון קרן אור גרינברג)

בית המשפט לענייני עבודה דחה את ערעורו של מהנדס עיריית נהריה דורון לבב והחליט שלא להתערב בהחלטת מועצת העיר לפטרו. לבב יסיים את תפקידו אחרי שבע שנים.

דורון לבב
פוטר אחרי 7 שנים. דורון לבב (צילום ארכיון: קרן אור גרינברג)

לפני כחודשיים החליט ראש עיריית נהריה ז'קי סבג להביא למועצת העיר הצעה לפיטורי לבב בנימוק של חוסר אמון. סבג פירט בחוברת עבת כרס, שחולקה לחברי המועצה, את הסיבות בגינן הוא מעוניין לסיים את תפקידו של לבב. מועצת העיר

התכנסה באופן דחוף באחד מימי חול המועד סוכות, ואישרה את הצעתו של סבג.

לבב פנה לבית המשפט לענייני עבודה בבקשה להקפיא את החלטת המועצה. על פי החוזה הקיים בין הרשות למהנדס, מרגע הודעת הפיטורים, עומדים לרשות המהנדס עוד שלושה חודשי עבודה, שבהם עליו להעביר חפיפה מסודרת למחליפו בתפקיד. אלא שהנהלת העיר החליטה לשלם ללבב את שלושת החודשים האלה בלי שהמהנדס יידרש לעבוד יום נוסף.

דורון לבב מסר בתגובה: "הנני מסיים בזאת שבע שנות עבודה כמהנדס העיר. שנים אשר התברכו בפיתוח העיר, הקמת שכונות חדשות, מועדונים, אולמות ספורט בבתי הספר, בתי כנסת ועוד. כמו כן, סיימנו הכנת תוכנית מתאר חדשה, אשר תתאים לעיר ל-30 השנים הבאות".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "בית הדין לעבודה קבע שכל ההליכים שעשתה העירייה בעניינו של דורון לבב בוצעו ללא דופי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות