fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: פרויקט מגורים ייבנה על שטח מפעל שטראוס

היזמים מבטיחים חוויית מגורים בקומפלקס יוקרתי ובקונספט חדשני עם שטחים ירוקים נרחבים, להם יוקצה שטח נכבד
אחוזת גבע
אחוזת גבע (הדמית מחשב)
אחוזת גבע
אחוזת גבע (הדמית מחשב)

חלקו המערבי של שטח מפעל שטראוס נמכר לאחרונה לחברת הבנייה אלון גבע בע"מ, שתבנה במקום שכונה פרטית למגורים בשם "אחוזת גבע". השטח, שעומד שומם במשך שנים רבות, מאז העתיק המפעל את פעילותו לאזור התעשייה בר-לב במשגב, משתרע על 4 דונם, מרחוב הרצל 113 עד רחוב לוחמי הגטאות.

היזמים מבטיחים חוויית מגורים בקומפלקס יוקרתי ובקונספט חדשני עם שטחים ירוקים נרחבים, להם יוקצה שטח נכבד. בכל בניין ייבנו שתי מעליות פרטיות לדיירים. הדירות של ארבעה או חמישה חדרים, הן גדולות עם מרפסות גן, מיני פנטהאוזים של ארבעה או חמישה חדרים וכן פנטהאוזים גדולים במיוחד עם פטיו ייחודי תחת כיפת השמיים ומרפסות ענקיות עם נוף לים. המפרט הטכני נבחר בקפידה על ידי מיטב בעלי המקצוע והאדריכלים.

חברת גבע אלון, המתמחה בבניית פרויקטים למגורים זה 20 שנה, משלימה בימים אלה את ההכנות האחרונות לקראת עלייתו של פרויקט אל הקרקע. רחוב הרצל, בחלקו הדרומי, נחשב לאחד האזורים היוקרתיים למגורים בנהריה. עם הקמת השכונה, גם האזור האחורי של לוחמי הגטאות יעבור מהפך. גם מיקומו של הפרויקט הוא מצוין: שקט ובקרבת פארק, גני ילדים, בית ספר ומרכז העיר.

נודע, כי לפרויקט, הנמצא בהליך של מכירות מוקדמות, יש ביקוש רב. ההרשמות כבר החלו, והמחירים, נכול עכשיו, הם מחירי השקה. הפרויקט מלווה בנקאית ונותן ערבויות בנקאיות לכל רוכש.

יצוין, כי ביתם המיתולוגי של מקימי קונצרן החלב, ריכארד והילדה שטראוס, ממייסדי העירף הוריהם של אנשי העסקים מיכאל שטראוס ורעיה שטראוס~בן דרור, משמש בית הנצחה למורשת משפחת שטראוס ומארח מכובדים מכל העולם. לפרטים נוספים על פרויקט "אחוזת גבע" ולתיאום פגישה אישית עם מנהל המכירות ניתן לפנות לשי בודנשטיין בטל': 8777930- 054.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות