fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: חברת ביקור רופא מוסיפה שירות של רופא ילדים מומחה

החברה מציעה שירות חדש של רופא ילדים מומחה שלוש פעמים בשבוע בימים ראשון רביעי ושבת
תקיפת רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)
רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)
רופא
אילוסטרציה (PantherMedia)

חברת ביקור רופא מרחיבה בימים אלה את מערך השירות במרפאת נהריה. החברה מציעה שירות חדש של רופא ילדים מומחה 3 פעמים בשבוע בימים ראשון רביעי ושבת לנוחיות הלקוחות המטופלים. כמו כן, מרפאת החברה החלה לפעול ברציפות ללא הפסקה במהלך כל סופי השבוע החל מיום שישי ב-12:00 בצהרים ועד יום ראשון ב-06:00 רגע לפני חזרת קופות החולים לעבודה.

בנוסף, מתכננת החברה להרחיב את מערך הרופאים במרפאה. בימים אלו, שוקדת פרופסור לאה אבן, המנהלת הרפואית של המרפאה בעיר ומומחית ברפואת ילדים על הליך גיוס של רופא משפחה נוסף. כמו כן, החברה הנגישה את ההגעה למרפאה לטובת המגיעים עם רכב, ומהיום ניתן ליצור קשר עם מזכירות המרפאה על מנת ליהנות ממקום חנייה מסודר.

פרופסור לאה אבן, מנהלת רפואית בביקורופא ומנהלת מחלקת ילדים בבית החולים נהריה:"מרפאת ביקורופא בנהריה עוברת תהליך התחדשות והרחבת השירותים לטובת התושבים כחלק מפעילותה התמידית של החברה לשיפור השירות. אני מזמינה את תושבי העיר לבוא ולקבל טיפול עבור ילדיהם ולחסוך הגעה מיותרת ויקרה לחדר המיון"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות